בבני ברק קייטנות בגני הילדים יפעלו בימי החנוכה הבעל"ט

במסגרת הבשורה החשובה, הודיע רה"ע כי העירייה תממן גם את כל מערך הפעלת ההסעות לגני החינוך המיוחד בימי החנוכה.

בשורה של ממש לילדי הגנים העירוניים והוריהם: ביוזמת ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין יפעלו בימי החנוכה הבעל"ט קייטנות לילדי העיר הלומדים בגני הילדים העירוניים, שם ייהנו הילדים מתכנים חינוכיים, פעילויות יצירה, חוויה והעשרה. הקיטנה תפעל בימים שלישי, רביעי, חמישי בין התאריכים כ"ו-כ"ח כסלו (24-26.12.19) בין השעות 8.30-13.30. בעלות סמלית של 50₪ בלבד.

בשורת הפעלת הקיטנות בימי החנוכה למענם של ילדי העיר ולרווחת הוריהם, באה על רקע החלטת משרד החינוך כי לא יתקצב בשנה זו את הקיטנות בגנים. למרות ההחלטה הבעייתית של משרד החינוך, ראש העיר הרב רובינשטיין החליט כי ילדי הגנים העירוניים וכן גני החינוך המיוחד, לא צריכים לסבול עקב החלטה זו ובישר לתושבים כי העירייה תפעיל מכיסה את הפרויקט הנ"ל, כשעל ההורים נותר לשלם מחיר מוזל של 50 שקלים בלבד לכל ימי החנוכה. במסגרת הבשורה החשובה, הודיע רה"ע כי העירייה תממן גם את כל מערך הפעלת ההסעות לגני החינוך המיוחד בימי החנוכה.

במחלקת גני הילדים בעיריית בני ברק מבהירים כי פתיחת הקייטנות מותנית במספר הנרשמים, ולכן במידת הצורך, יעשו צירופי גנים בסמיכות מקום. הרישום הותנה בתשלום מראש ובקבלת מספר אישור לאחר הרישום. לא מתאפשר רישום לאחר סיום מועד הרישום. כמו כן יודגש כי אין אפשרות לבטל השתתפות ולקבל החזר כספי לאחר הרישום, וכי יש לצייד את הילדים בארוחת בוקר בימי הקייטנה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *