בעולם המומים: נתניהו לא עוזב את הכסא

באתרי החדשות בעולם משתוממים לנוכח העובדה כי נתניהו וגנץ לא הצליחו להגיע לפשרה ולהקים ממשלה, גם בארה"ב ספרד וצרפת עוקבים אחר הפלונטר

באתרי החדשות בעולם משתוממים לנוכח העובדה כי נתניהו וגנץ לא הצליחו להגיע לפשרה ולהקים ממשלה, ב"ניו יורק טיימס" דווח על כך ש"ישראל הולכת לבחירות שלישיות, כשנתניהו נצמד לכיסא". עוד נכתב כי "אם לא יהיו הפתעות של הרגע האחרון, אזרחי המדינה יחזרו לקלפיות בפעם השלישית לאחר יותר משנה של משבר פוליטי".

באל פאיס הספרדי דווח בכותרת כי "ישראל הולכת לבחירות שלישיות בתוך פחות משנה", עוד נאמר בכתבה כי "נתניהו, שמואשם בשחיתות, סיכם עם יריבו בני גנץ על מועד הבחירות החוזרות".

בעיתון הספרדי כינו את המהלך של חברי הכנסת בישראל "חרקירי". הכותב ציין כי "חברי הפרלמנט, שלא הצליחו להתגבר על המשבר הפוליטי, מנסים להימנע מהלעג של הליכה לבחירות נוספות ב-10 במרץ, אמצע חג פורים. לשם כך, עליהם לאשר תוך שעות ספורות חוק שיקבע כי הבחירות יתקיימו ב-2 במרץ".

"בתוצאה מחרידה, ישראל הולכת לבחירות שלישיות עם ראש ממשלה שמואשם בשחיתות, בעוד יריבו המרכזי בני גנץ זוכה לשיאים בסקרים", נכתב באל פאיס. "הסיכום היחיד אליו הגיעו השניים היה קביעת מועד הבחירות".

בלמונד הצרפתי סיקרו בהרחבה את הפראסה שם נכתב כי ישראל בדרך ל"סבב שלישי חסר תקדים". עוד נכתב: "בפעם השלישית בתוך פחות משנה, הפוליטיקאים הישראלים נערכים לבחירות חדשות. חברי הפרלמנט אישרו היום בקריאה ראשונה הצעת חוק לקיום בחירות חדשות ב -2 במרץ, בחירות שנראות כמו דו קרב חדש בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין יריבו בני גנץ".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *