בעזה מאיימים: "ישראל לא עומדת בהתחייבות – נתקוף את תל אביב"

החמ"ל של החמאס והג'יהאד האסלאמי בעזה, מאיים על ההנהגה הישראלית כי "ההתנגדות נותנת לאויב שבוע אחד לספק תשובות – ההכנות לעימות בשיא

החמ"ל של החמאס והג'יהאד האסלאמי בעזה, מאיים על ההנהגה הישראלית כי "ההתנגדות נותנת לאויב שבוע אחד לספק תשובות – ההכנות לעימות בשיאן", כך אמר היום (רביעי) מקור מחמ"ל של החמאס לעיתון הלבנוני. לדבריו, ישראל לא מקיימת את ההתחייבויות, ואיים בתקיפה על תל אביב.

"בגלל שישראל לא עומדת בהסכמים", נכתב בעיתון, הציבו ארגוני הטרור אולטימטום של שבוע, לפיו אם ישראל לא תעמוד בהבנות המצב ילך וידרדר והעימות יחריף. "הפעם נכה חזק עוד יותר, אם ישראל תמשיך במדיניות החיסולים – מכות חזקות יפלו על תל אביב, מכות שיכללו פעולות צבאיות נוספות", נאמר.

מנהיג הג'יהאד האיסלאמי ברצועה, זיאד נח'אלה, התייחס לסיום סבב הלחימה בדרום ואמר כי הוא מעריך שתפרוץ מלחמה עם ישראל בקיץ. "אילו הירי היה נמשך היינו רחוקים שעות מעטות משיגור רקטות לעבר תל אביב", גילה בריאיון.

בראיון שהעניק לרשת "אל מיאדין", חשף מנהיג הג'יהאד כי ארגונו היה רחוק שעות ספורות משיגור רקטות לעבר תל אביב. "אלמלא מאמצי הצדדים להשיג הפסקת אש ברגע האחרון – היינו יורים על תל אביב כעבור זמן קצר", אמר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *