חשבו שתדעו: סניפי מהדרין בנמל תל אביב

איש העסקים דודי נמני רוכש את מסעדת 'פרש קיטשן' הידועה בנמל תל אביב ומבטיח: "כשרות מהודרת וסגירה מוחלטת בשבת"

איש העסקים דוד נמני רוכש את מסעדת 'פרש קיטשן' הידועה בנמל תל אביב ומבטיח: "כשרות מהודרת וסגירה מוחלטת בשבת". נמני עלה בימים האחרונים למעונו של מרן הגר"ח והתברך מפיו.

לפני כ-10 שנים אחיו של דודי נמני, יניב, ניהל מסעדה בנמל תל אביב, וצצה הזדמנות עסקית במתחם לפתוח עסק חדש. "בחרתי להפוך את המקום לכשר חרף כל ההתנגדויות והקשיים שהערימו עליי", סיפר נמני, "מודה ומתוודה כי בימים הראשונים חששתי להגיע למקום מכיוון שידעתי שמחזור העסק הולך להשתנות ולא בהכרח למצב ולמספרים חיוביים. אבל החיבוק שקיבלתי מהציבור החרדי היה כל כך עוצמתי וגדול, שהצליח להמם אותי ולתת לי כוחות להמשיך בדרך שבחרתי בה, תודה לא-ל."

על האומץ הגדול לסגור בשבת מספר נמני, "כשחושבים על זה, אין סיבה עסקית הגיונית לעשות בחירה כזו בנמל תל אביב. הרי המתחם עובד הכי חזק, עם המספר הכי גבוה של מבקרים בשישי-שבת, אך אני מאמין בכל מאודי שהשבת היא מקור הברכה".

נמני הוסיף כי "היו התנגדויות מקצה לקצה. הצטיירתי כבדיחה בעיניהם. אנשים לא הצליחו להבין את ההחלטה ויישומה, וכמובן נתנו לי חודשים ספורים עד שאגיע למצב של פשיטת רגל".

לסיכום הוא אומר בהתרגשות: "מאז שהתחלתי לשמור שבת אני מרגיש שינוי גדול! יש לי קשר חזק מאוד שרק מתעצם עם הקב״ה. אני מרגיש אותו כל הזמן וכוחות השבת שומרים עליי בכל ימות השבוע ברוך השם. השבת בשבילי היא מנוחה ומילוי מצברים. הפסקה מבורכת מהמירוץ השבועי ויכולת להתייחד עם המשפחה והכי חשוב- עם הקדוש ברוך הוא".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *