בעקבות שחרור הבחור: הפגנות הפלג התבטלו

כשעתיים לאחר הודעת הפלג הירושלמי על כוונתם לחסום את בני ברק לתנועה, "בעקבות המשך מעצרו הנפשע של בן העליה מוסר הנפש הבה"ח דניאל כי טוב נ"י, בעוון לימוד תורה, וסירובו לשתף פעולה עם חוק השמד", הבחור שוחרר לביתו

כשעתיים לאחר הודעת הפלג הירושלמי על כוונתם לחסום את בני ברק לתנועה, "בעקבות המשך מעצרו הנפשע של בן העליה מוסר הנפש הבה"ח דניאל כי טוב נ"י, בעוון לימוד תורה, וסירובו לשתף פעולה עם חוק השמד", הבחור שוחרר לביתו – וגם כן ההפגנה בוטלה.

בהודעה הקודמת צויין כי " כהוראת גדולי ומאורי הדור שליט"א, יתאספו מחר המוני בית ישראל בעיר בני ברק למחאה וזעקה להרעיש עולם ומלואו".

 

אלא שכעת, במשטרה החליטו לשחרר את הבחור למעצר בית – ובכך, הפגנות ׳הפלג׳ שתוכננו למחר בב״ב בוטלו כעת בעקבות שחרורו של הבחור דניאל כיטוב מהכלא הצבאי.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. כי טוב - חזק !!!!!!!!!!!!!!!!!

    זעזוע וחרדה – שוב מגיעות שמועות האיוב כי היזם אברהם יפרח חשוד כעת שהחל בבניה על גבי בית החיים העתיק בעיר אומן רח"ל, וזאת נגד דעתם של כל גדולי ישראל, מארץ ישראל וחו"ל \ ועתה מצטרפים מרנן ורבנן שליט"א לאיסור הנורא, ופוסקים גם הם כי המקום אסור בהנאה כלל וכלל, ויצטרכו היזמים לסתור את מה שבונים, ולהשיב את הגזילה – מקום מנוחת הנפטרים ולהחזיר את העפר עם העצמות‎ מיד ממש.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב