בפעם הראשונה: בכיר ב'אגודת ישראל' תוקף את הליכוד בפומבי

על רקע חשיפת 'אקטואליק' אמש על כך שבמפלגת הליכוד החליטו להמשיך את הקמפיין בתוך המגזר החרדי, בשיחה עם אתר 'אקטואליק' תוקף סגן שר החינוך מאיר פרוש את הליכוד על כך ואומר: "אני לא יכול להאמין לכך שהליכוד מנסה לבקש קולות מקבוצות חסידיות, זה ממש בדיחה". צפו

 

על רקע חשיפת 'אקטואליק' אמש על כך שבמפלגת הליכוד החליטו להמשיך את הקמפיין בתוך המגזר החרדי, ולאפשר למטה החרדי בליכוד לנסות ולמשוך קולות חרדים, ביהדות התורה תוקפים לראשונה בפומבי את מפלגת הליכוד.

כזכור, לפני מס' ימים איימו ראשי המפלגות החרדיות על נתניהו, כדי שזה יפסיק את עבודת המטה החרדי של מפלגתו בתוך המגזר החרדי, תחילה נרתע ראש הממשלה, אך לאחר מכן החליט לאפשר להם להמשיך לפעול.

היום, בשיחה עם אתר 'אקטואליק' תוקף סגן שר החינוך מאיר פרוש את הליכוד על כך ואומר: "אני לא יכול להאמין לכך שהליכוד מנסה לבקש קולות מקבוצות חסידיות, זה ממש בדיחה".

פרוש הוסיף "הציבור החרדי והחסידי מצביע למה שהרבנים אומרים לו, והם אמרו להצביע ליהדות התורה, אני מציע לביבי שיתמקד לקחת קולות מליברמן, מי שגורם לכך שיהיה עוד פעם בחירות ועוד פעם זה ליברמן".

סגן השר הוסיף "הוא היה פעם עם החרדים אפילו עם הפלג הוא היה, שם אני לא הייתי אבל הוא היה, מילה שלו זה לא מילה. שביבי יעבוד קשה אצל אלה שמצביעים לו, הוא יגרום לבחירות רביעיות וחמישיות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *