בצ'יינ'ג בעיר אשדוד נתפסו העלמות בסך מיליוני שקלים

ביקורת שגרתית של מחלקת ניהול ספרי בפקיד שומה אשקלון בצ'יינג' באשדוד, העלתה חשד כי שלושה תושבי העיר מעלימים הכנסות על סך מילוני שקלים. בעקבות החשדות פתחו עובדי פקיד שומה חקירות ירושלים והדרום בחקירת השלושה במסגרתה ערכו חיפושים בדירותיהם ובמשרדיהם.

אחד מהחשודים, עמונאל ורטניק, רופא שיניים הורשע בעבר בגין העלמת הכנסות ונידון ל-12 חודשי מאסר בפועל. ורטניק העוסק ברפואת שיניים בעיר, חשוד כעת בהעלמת הכנסות בסך מאות אלפי שקלים. מחקירתו עולה כי עבד מבלי לפתוח תיק במס הכנסה ומבלי להגיש דו"חות.

חשוד נוסף, הרצל ביטון, העוסק בתחום האינסטלציה, חשוד בהעלמת הכנסות בסכומים של מיליוני שקלים תוך שימוש בחשבוניות פיקטיביות. ביטון הודה בחקירתו כי מעולם לא פתח תיק במס הכנסה, וכי זייף חשבוניות בכדי למסור לחברות עבורן ביצע עבודות. בנוסף, הודה כי סיפק חשבוניות כוזבות לחשוד נוסף שנחקר בעקבות הביקורת בצ'יינג', בוריס סוקולבסקי.

סוקולובסקי, העוסק במסגרות, חשוד בהעלמת הכנסות בסכומים של מאות אלפי שקלים תוך שימוש בחשבוניות פיקטיביות. מבקשת המעצר, עולה כי החשוד קיבל חשבוניות פיקטיביות מביטון, שותף שלו לעבודה, וכי את הצ'קים שקיבל עבור העבודות היה נותן בחלקן לביטון וחלקן היה פורט בצ'יי'נג'.

השלושה הובאו בפני כבוד השופט אלעזר ביאלין מבית משפט השלום בירושלים, אשר שחרר כל אחד מהם בתנאים מגבילים ביניהם צו איסור יציאה מהארץ ל-180 יום, התחייבות עצמית על סך 100,000 ₪ וערבות צד ג' על סך 100,000 ₪.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *