בקרוב: ח"כ חרדי מטעם הליכוד?

הבוקר פורסם כי במפלגה מתכננים לשריין את מקום 43 עבור חרדי, ו"ייתכנו שינויים במיקום". השר יריב לוין: "זה תקדים חשוב ואין לי ספק שהמשבצת הזו תקודם בעתיד"

היום תתכנס ועדת החוקה של הליכוד לקביעת הסדר והשריונים לפריימריז הקרובים, שייערכו בעוד שבועות ספורים.

העיתונאי יהודה שלזינגר פרסם הבוקר ב"ישראל היום" את הסיכום אליו הגיעו בנושא, ראש הממשלה בנימין נתניהו ובכירי הליכוד, לגבי השאלה כיצד תיראה הרשימה.

שלזינגר ציין כי "מעיון בסיכומים מתברר כי התחדש מתחת לפני השטח, הקרב הפוליטי בין נתניהו לבין השר לשעבר גדעון סער, על אף שהאחרון דווקא ניסה להנמיך להבות עם ההודעה על הקדמת הבחירות: עד כה, היו משוריינים עשרת המקומות המיועדים למחוזות השונים – ברצף, אחד אחר השני (16 ומעלה). כעת מבקש נתניהו להקצות עשרה מקומות למחוזות באופן מפוצל, כך שחלקם יידחקו לתחתית הרשימה.

"גורמים בליכוד טוענים כי בכך מנסה נתניהו לדחוק את אנשיו של סער המתמודדים במחוזות השונים, אל תחתית הרשימה.

החדשה המעניינת היא כי בפעם הראשונה בתולדות הליכוד, יהיה מקום עבור  מתמודד חרדי – אמנם במקום ה43-  אך העניין נתון לשינוי.

השר יריב לוין התייחס הבוקר בראיון לנועם זיגמן ב'קול ברמה' לפרסום וסיפר: "הייתי שותף ליוזמה לשריון משבצת לח״כ חרדי בליכוד. זה תקדים חשוב ואין לי ספק שהמשבצת הזו תקודם בעתיד. לא ירחק היום שיהיה ח״כ חרדי בליכוד, ואני מאמין שאפילו יותר מאחד".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *