ברגע האחרון: ההשבעה הלילית נדחתה לשבוע הבא

ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר כחול לבן, רא"ל (במיל') ח"כ בני גנץ, שוחחו כעת. רה״מ נתניהו פנה לגנץ בבקשה לדחות את ההשבעה ליום ראשון על מנת לאפשר לו לסיים את חלוקת התיקים בליכוד

ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר כחול לבן, רא"ל (במיל') ח"כ בני גנץ, שוחחו כעת. רה״מ נתניהו פנה לגנץ בבקשה לדחות את ההשבעה ליום ראשון על מנת לאפשר לו לסיים את חלוקת התיקים בליכוד.

גנץ נענה לבקשתו של נתניהו. גנץ הודיע לנתניהו כי בהתאם לסיכום ולדחייה, בכוונתו למשוך את התפטרותו מתפקיד יו"ר הכנסת וזאת בשל החשש ממארב ליכודי.


כמו כן, סוכם כי היום יונח בכנסת החוק הנורבגי במתווה שסוכם בין הצדדים.

מוקדם יותר פרסמנו כי שרים בליכוד לא מרוצים מהמינויים החדשים, השרה גילה גמליאל, קיבלה הצעה להתמנות לתפקיד חדש – "השרה להשכלה גבוהה", אולם היא מעוניינת להיות השרה לאיכות הסביבה. גם השר דוד אמסלם דורש לעמוד בראש המשרד לענייני ירושלים שנמסר לרפי פרץ.

גם מירי רגב מעוניינת לקבל את תפקיד השרה לביטחון הפנים ולא את התחבורה.

במקביל, יו"ר כחול לבן בני גנץ נפגש עם חברי סיעתו ובישר להם על התפקידים שיקבלו. ח"כ אלון שוסטר ימונה לתפקיד שר החקלאות, גבי אשכנזי יהיה שר החוץ, אבי ניסנקרון יכהן כשר המשפטים, חילי טרופר יהיה שר התרבות והספורט, יזהר שי ימונה לשר המדע והטכנולוגיה ומירב כהן תהיה השרה לשיוויון חברתי ולגמלאים. איתן גינזבורג יעמוד בראש ועדת הכנסת וצבי האוזר יעמוד בראש ועדת החוץ והביטחון.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *