ברק מתנער מאפסטין: "טפלו עלי עלילת דם"

יו"ר ישראל דמוקרטית, ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, כינס הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים בה התייחס לפרסום אמש בעיתון ה"דיילי מייל"

יו"ר ישראל דמוקרטית, ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, כינס הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים בה התייחס לפרסום אמש בעיתון ה"דיילי מייל" הבריטי שפרסם תמונות של ברק נכנס לביתו של איש העסקים ג'פרי אפסטין,שנחשד בעבירות חמורות בילדים.

"הערב תוכנן כנס תומכים חגיגי ב'ישראל דמוקרטית' אך אינני יכול להתעלם מפרשיה המעסיקה את הציבור והתקשורת", הסביר ברק. "כמותכם, אני קורא את הדברים המיוחסים לי וחשוב לי להבהיר כאן ועכשיו, באופן שאינו משתמע לשתי פנים – הדברים הם שקר וכזב", הדגיש. "נעשה בישראל ב-24 השעות האחרונות מעשה נבלה", טען ברק, "עלילת דם מתועבת, שקרית וחסרת כל בסיס".

"מסע ההסתה והשקרים הנוכחי רק מחזק את נחישותי להעביר את הרע והמסית הזה, משליטה בארץ שלנו האהובה", אמר ראש הממשלה לשעבר. "המעשים המיוחסים עתה לאפשטיין הם מתועבים, מעוררי זעזוע וסלידה בכל בן תרבות", אמר ברק, "אם יורשע בהם הוא צריך להיות בכלא – לשנים. אלה מעשים המנוגדים לכל מה שאני, ומעולם לא היה לי חלק בהם".

"הנחיתי את עורכי דיני להוציא חברות שהוא קשור אליהן מהשקעותיהן בחברות שאני קשור בהן, ולהגיש תביעת דיבה כנגד העיתון המכפיש מאתמול", אמר. "חשבתי שלאפשטיין הייתה מעידה חד פעמית. משהסתבר אחרת – אני מסיק מסקנות ומנתק כל קשר איתו".

"אף אדם לא יהפוך אותי לפושע או בוגד, רק משום שאני חושף בבוטות את מנגנון ההסתה והרס הדמוקרטיה של החשוד, שגר בבית שהיה פעם מעונו של יצחק רבין", הבהיר ברק, "אלימות כלפי נשים היא פשע נגד האנושות, הפשע הנפוץ והבסיסי ביותר, ויש למגרו. אני פמיניסט. בעיני האלימות, והפליית, השתקת והדרת נשים היא פשע שהורס את יסודות השוויון והחירות".

ברק תקף בחריפות את בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו: "העובדה שתחת נתניהו, מסית כבנו זוכה להגנה ציבורית, לחיי פרזיט ולאבטחת שב"כ צמודה – חרפה היא".

מהליכוד נמסר בתגובה: "גם השקר הזה של אהוד ברק לא ימלט אותו מלהשיב לאזרחי ישראל על השאלה: מה עשה בביתו של שותפו וחברו הפ…. המורשע ג׳פרי אפשטיין ועל מה ולמה קיבל מהקרן שלו 2.3 מיליון דולר על מחקר שלא היה ולא נברא".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *