בשבת האחרונה: שבת מרוממת עם הרבי מגור בבורו פארק. צפו

לראשונה מזה שנים שבת האדמו"ר מגור בבורו פארק, וקהל חסידיו הגיע לשבות בצל הרבי מכל רחבי האזור. גלרייה ווידאו מיום שישי ומוצאי שבת

לראשונה מזה שנים, שבת האדמו"ר מגור בשבת האחרונה בשכונת בורו פארק החרדית בניו יורק.

חסידים שהיו במקום מספרים כי "השבת בצל כ"ק האדמו"ר שליט"א היתה עילאית ומרוממת".

ביום שישי הרבי הגיע ממנהטן לבורו פארק, ובדרך למעונו בשכונה, הגיע לבקר את האדמו"רים מסקולן ורחמסטריווקא.

מאוחר יותר הגיע הרבי לאולם "פאלאס" שם התקיימו התפילות, ושם הרבי התארח בשבת יחד עם בנו הרה"צ רבי נחמיה ועם ר' לייבי פזנצ'בסקי.

בשבת שוררו שם מקהלת החסידים, בראשותו של הזמר הנודע ר' מנדי ורדיגר.

אחרי מעריב עברו כל הציבור ל"גוט שבת".

בלילה נערך "טרינק" לבחורים ואברכים עם הרה"צ רבי נחמיה.

אחרי ברכת המבדיל במוצאי שבת מפי ר' מנדי ורדיגר, עברו הקהל במשך זמן רב לפני הרבי לברכת "א גוט וואך".

עם צאת השבת והפרידה מהחסידים, חזר הרבי למעונו במנהטן, שם הוא שוהה בימים אלו בשל טיפולה הרפואי של הרבנית בבית חולים סמוך.

צפו בוידאו:

 

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. היה משהו משהו משהו כנסו........

    העמלקים של המחלוקת החרדית, על לימוד באקדמיות ע"י אלה מחברת מהרסייך ומחרבייך, לקראת קבלת תואר אקדמי מוכר במקומות שונים, כבר ותיקה, אבל מסתבר שיש מי שלוקח את ההחלטה לידיים: בימים האחרונים החלו גורמים: חרדים, קיצונים, קדושים, וטהורים, המקדשי שם שמים – בירושלים, לפעול נגד מספר עלוני פרסום חרדיים הנפוצים בבניינים בשכונות החרדיות בעיר, ובעיקר נגד עלון "פרסום חזק". ועכשיו רואים בחוש שכולנו חיים בימים של איש את רעהו חיים בלעו ע"י שלוחי השטן ימ"ש מהאקדמיות הטמאות.

    לטענת הפעילים, העלון פרסם אקדמיות חרדיות, נגד דעתם של כל גדולי ישראל האמתים. משכך, הפעילים עברו בין בניינים חרדים רבים, אספו את העלונים – והשליכו אותם לפח.

    בשכונות העיר פרסמו בימים האחרונים אותם פעילים מנשר, המזהיר את הציבור שלא לפרסם בעלונים אלו: "אם פרסמת השבוע ב"פרסום חזק" – חבל לך על הכסף", נכתב. "גם השבוע הפרסום שלך הגיע לחתולים. יהודי חרדי אינו נותן יד למפרסמי אוניברסיטאות ומכוני אקדמיה".

    במנשר אף נכתב במפורש כי "יהודים שכואב להם על החדרת מזבלה לבנייני המגורים, מנעו בגופן את חלוקת ה"פרסום המזיק" לנשמת עם ישראל…

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב