בשיבא מסבירים: "אושרי לקה בתסמונת נדירה מאוד"

המשנה למנכ"ל בית החולים שיבא , פרופ' ארנון אפק מסביר בראיון לחדשות 12 את נסיבות פטירתו של הקורבן הצעיר ביותר בישראל מקורונה, "מצאנו אצלו רמות מאוד נמוכות של קורונה וגם תגובה אימונית דלקתית מאוד חריפה לווירוס".

לפני כחודש דיווחנו לראשונה כי אושרי אסולין בן ה-26 מכפר סבא הגיע לפני חודשיים לבית החולים שיבא תל השומר עם תלונות על כאבי בטן חזקים וחום. בדיקת הקורונה יצאו שליליות בתחילה אלא שבהמשך הגיעו תוצאות של קורונה נמוכות, המשנה למנכ"ל בית החולים שיבא , פרופ' ארנון אפק מסביר בראיון לחדשות 12, "מצאנו אצלו רמות מאוד נמוכות של קורונה וגם תגובה אימונית דלקתית מאוד חריפה לווירוס".

אסולין, שהתקרב לדת ומסר שיעורי תורה , נפטר אמש (ראשון). הלילה התקיימה הלוויתו בבית העלמין פרדס חיים שבכפר סבא.

"מדובר בטרגדיה, התסמונת הזאת מאוד מאוד נדירה", מסביר פרופ' אפק, "בדרך כלל לוקים בתסמונת ילדים הרבה יותר צעירים. במדינת ישראל היו עד היום שישה עד שמונה ילדים שאנחנו חושדים שהייתה להם התסמונת הזאת, באירופה דובר על 250 מקרים ובארצות הברית 150 מקרים".

"מדובר במחלה דלקתית רב מערכתית. בהרבה מקרים החולים מגיעים עם חום, כאבי בטן, פריחה ומעורבות של הלב ונזקקים להחייאה. נתנו לאושרי כל טיפול אפשרי, ממכונת לב-ריאות, פלזמה מחולים שהחלימו ואימונוגלובולינים. עד היום הצלחנו לשמחתנו להציל ילדים שלקו בתסמונת הזאת, אבל את אושרי לצערנו לא הצלחנו והוא נפטר".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *