בשמאל זועמים: "צריך להרחיק את בן ארי"

בעקבות החלטת ועדת הבחירות שלא לפסול את מיכאל בן ארי בגין דבריו הגזעניים כנגד הערביים, בשמאל זועמים על ועדת הבחירות

בעקבות החלטת ועדת הבחירות שלא לפסול את מיכאל בן ארי בגין דבריו הגזעניים כנגד הערביים, בשמאל זועמים על ועדת הבחירות

ח"כ עאידה תומא-סולימאן אמרה בתגובה להחלטת ועדת הבחירות המרכזית לא לפסול את מיכאל בן ארי ואיתמר בן גביר: "מה שנחשב לפני 30 שנים כסכנה חמורה על הדימוקרטיה הישראלית עובר כמעט חלק בגרון של אותה דימוקרטיה. שני גזענים שמבקשים להוציא לפועל את משנתו של כהנא – אשר הוקא מחוץ לזירה הפרלמנטרית- חוזרים בחסותו של נתניהו ובברכתם של יתר מפלגות הימין".

סולימאן המשיכה וטענה "בושה וחרפה שקוראי הטרנפסר, הגירוש והרצח מקבלים היום גושפנקא שדעתם לגיטימית – ושהחברה הישראלית יכולה להיות סלחנית כלפיה וקשובה לה. הדימוקרטיה המתגוננת של הדימוקרטיה היחידה במזרח התיכון סימנה בבירור את אויבה – והם בטח לא מצדיעי הרוצח גולדשטיין."

ח"כ סתיו שפיר ממפלגת העבודה תעתור לבית המשפט העליון כדי שהכהניסטים, הגזענים והמסיתים בן גביר ובן ארי לא יוכלו להתמודד בבחירות לכנסת. שפיר: "אנחנו נדאג להרחיק את הגזענים האלימים והמסיתים הללו – ממשיכי כהנא שגם תנועת הליכוד השוותה בינו לבין חוקי הנאציים – מבית הנבחרים של המדינה היחידה של העם היהודי".

יו״ר מרצ, ח״כ תמר זנדברג שהייתה מהעותרות הראשונות נגד בן ארי אמרה ״ההחלטה הפוליטית המביכה של ועדת הבחירות שהחליטה להתעלם מעמדת היועץ המשפטי ולהציל את הכהניסטים היא אות קלון על הכנסת. אנחנו נגיש עתירה לבגצ״.

עוד הוסיפה זנדברג ״משה כחלון צריך להוריד היום את תמונותו של מנחם בגין משלטי החוצות שלו לאור ההחלטה לברוח מהדיון ולתת לכהניסטים את כרטיס הכניסה לכנסת״.

ח״כ מוסי רז (מרצ) על החלטת ועדת הבחירות: ״החלטת ועדת הבחירות שלא לפסול את בן ארי היא החלטה פוליטית צפויה. מקווה שבג״צ יפסול את בן ארי ואת חברו שטרח היום לשבח את כהנא״

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הם זועמים על כל מה שלא מסתדר להם

    צריך לפסול את הערבים לפני הכל ואחר כך את מרצ

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב