בשעה הקרובה: היועץ המשפטי יפרסם את החלטתו הדרמטית

לפני זמן קצר בג"ץ דחה היום (חמישי) על הסף את העתירה של הליכוד נגד פרסום החלטת היועמ"ש לגבי תיקי נתניהו השופטים קבעו בהחלטתם כי אין מניעה לעכב את פרסום ההחלטה שתתפרסם בתוך שעה – הצטרפו לשידור החי בערוץ 2

לפני זמן קצר בג"ץ דחה היום (חמישי) על הסף את העתירה של הליכוד נגד פרסום החלטת היועמ"ש לגבי תיקי נתניהו השופטים קבעו בהחלטתם כי אין מניעה לעכב את פרסום ההחלטה.


"ברגיל, אפשר שהיה מקום לדון בשאלת זכות עמידתה של תנועת הליכוד בנדון דידן", כתבו השופטים בהחלטתם. "זיקתה לאינטרס הנפגע ולסעד המבוקש, רבה יותר לכאורה מזו של העותרים דנן. אולם בנסיבות העניין, דין הבקשה להידחות, לנוכח השיהוי הכבד בהגשתה. כזכור, עמדתו של היועץ המשפטי לממשלה ולפיה אין מניעה לקבל החלטה עקרונית ביחס לתיקי החקירה של ראש הממשלה עוד לפני הבחירות, פורסמה ברבים בתחילת פברואר".

בליכוד הגיבו לדחיית העתירה: "מצער שבג"ץ לא מנע מהשמאל התערבות בוטה בבחירות. בג"ץ עצמו קבע בזמנו, בעניינו של צחי הנגבי, שיש להימנע מפרסום החלטות יועמ"ש בתקופת בחירות ומתח ביקורת על היועץ המשפטי דאז שעשה זאת. חבל שבג"ץ לא הקשיב לבג"ץ".

במסגרת פרסום החלטתו של היועמ"ש אביחי מנדלבליט בנוגע לחקירות נתניהו, מתכוון להודיע היום מנדלבליט כי בכוונתו להעמיד לדין את מו"ל העיתון "ידיעות אחרונות", ארנון (נוני) מוזס, בעבירה של הצעת שוחד, כך דווח הבוקר (חמישי) בחדשות 13.

על פי סעיף 294 לחוק העונשין "(א) המבקש או המתנה שוחד, אף שלא נענה, כמוהו כלוקח שוחד. (ב) המציע או המבטיח שוחד, אף שנדחה, כמוהו כנותן שוחד".

לפי הדיווח, שאול אלוביץ' יואשם בסעיף 291: "נותן שוחד לעובד הציבור בעד פעולה הקשורה בתפקידו"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *