בתיאום עם פירר: המתווה של דרעי לחזרת הבחורים להיכלי הישיבות

בהנחיית מועצות חכמי וגדולי התורה ובתיאום עם ראשי ועד הישיבות: השר דרעי הציג לראש הממשלה מתווה לחזרת תלמידי הישיבות לתלמודם

במהלך הדיון אתמול בוועדת שרים הציג יו״ר ש״ס השר דרעי את המהלך שמוביל מזה כשבועיים לפתיחת עולם הישיבות. דרעי הציג מתווה בו הישיבות הגדולות בלבד להם יש פנימייה יוכלו לחזור ללמוד בתוך המתחמים הסגורים שלהם, בתנאי ובהתחייבות שלא יצאו חודשיים מהמקום.

השר דרעי הציג לראש הממשלה ולשרים הבכירים את המתווה שמוביל יחד עם וועד הישיבות ובהנחיית נשיא מועצת חכמי התורה מרן הגר״ש כהן, וסיפר שכרגע ממתינים להסכמה של שלושת מועצות גדולי וחכמי התורה.

בין הרבנים שהשתתפו בדיונים של השר דרעי וועד הישיבות למעלה משבועיים: הגר״י חברוני, הגרש״ב סורוצקין, הגר״י רוזן והגר״ב סולוביציק. השר דרעי עדכן בועדת השרים, כי את המהלך כולו הוא מוביל בתיאום עם השר ליצמן ושראשי הישיבות התייעצו גם עם הרב אלימלך פירר יו״ר עזרא למרפא ועם ופרופ׳ מוטי רביד המנהל הרפואי של המרכז הרפואי ׳מעייני הישועה׳

סוכם בועדת שרים, כי וועד הישיבות יכין נייר מסודר כשהם פועלים בהתייעצות עם מרן הגר״ג אדלשטיין.

לאחר שתושג הסכמה של שלושת המועצות וראשי הישיבות, יתקיים דיון ספציפי בנושא ויובא לאישור. יצויין כי השר בנט ושרים נוספים תמכו במהלך.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אך ורק שס בדרכו של מרן מנהיג הדור רבינו עובדיה יוסף זיע"א

    אריה דרעי רואים את אהבת התורה שלך כל הכבוד

    אברהם |
    הגב