"בגלל בחורה": הארמון הרוסי שפוטין סחט מנתניהו

מפקד סיירת מטכ"ל עומר בר לב תקף בדף הטוויטר שלו את ראש הממשלה בנימין נתניהו על כך שבתמורה לשיחרורה של נעמה יששכר מהכלא הרוסי, הוא ימסור לנשיא רוסיה פוטין את חצר אלכסנדר

מפקד סיירת מטכ"ל עומר בר לב תקף בדף הטוויטר שלו את ראש הממשלה בנימין נתניהו על כך שבתמורה לשיחרורה של נעמה יששכר מהכלא הרוסי, הוא ימסור לנשיא רוסיה פוטין את חצר אלכסנדר.

וכך כתב בר לב: "ב-2003 שרון הודיע לפוטין שהוא ימסור לו את חצר אלכסנדר אם רוסיה תפסיק למכור נשק במזה״ת. מחר נתניהו ימסור אותה תמורת בחורה שלא הייתה צריכה להיות שנייה אחת במעצר. פעם היו לנו מנהיגים חזקים."

אתמול פורסם בחדשות 13 כי כמחווה מדינית לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין לקראת שחרור נעמה יששכר, בקרמלין ביקשו מראש הממשלה בנימין נתניהו להסדיר את המחלוקות בנושא בעלות, תכנון ובנייה סביב "חצר אלכסנדר" בירושלים, שבו נמצאת משלחת הכנסיה הרוסית.

האנליסט נחמיה גרשוני איילהו הגיב לדבריו של בר לב וכתב:"הסיפור של חצר אלכסנדר הוא אירוע מאוד משמעותי מול רוסיה, כי להבדיל מחצר סרגיי – חצר אלכסנדר נמצאת בתוך העיר העתיקה, ומעורבים בה גופים דתיים שאינם מרוסיה. מדובר בסכסוך בעלות ותיק שקשור להתפוררות הכנסיה הרוסית.
הרוסים מבטיחים כבר שנים להחזיר את החצר (והכנסיה בתוכה) לידיהם".

 

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אסור לחזור על הטעות שעשינו עם גלעד שליט! בשום אופן! לוותר על טריטוריה בלב בירתנו זה פשוט טירוף ואין זכות לאף מנהיג לעשות עיסקאות כאלה.

    לוותר על טריטוריה בלב בירתנו זה פשוט טירוף ואין זכות לאף מנהיג לעשות עיסקאות כאלה.

    בת לשורדי שואה |
    הגב
  2. עדיף מאשר להחזיר עשרות או יותר מחבלים

    ככה אנחנו היהודים כל אחד חשוב לנו מאד

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב