"גזירות חדשות מוטלות על העם היהודי": נתניהו הדליק נר ראשון בכותל

‏ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף הערב במעמד הדלקת נר ראשון של חנוכה ברחבת הכותל: "גזירות חדשות מוטלות על העם היהודי. גזירות אנטישמיות של בית הדין הבינלאומי שאומר לנו היהודים שאין לנו זכות לחיות פה ואם אנחנו חיים פה אנחנו מבצעים פשע מלחמה. אנטישמיות לשמה

‏ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף הערב במעמד הדלקת נר ראשון של חנוכה ברחבת הכותל: "גזירות חדשות מוטלות על העם היהודי. גזירות אנטישמיות של בית הדין הבינלאומי שאומר לנו היהודים שאין לנו זכות לחיות פה ואם אנחנו חיים פה אנחנו מבצעים פשע מלחמה. אנטישמיות לשמה", אמר נתניהו.

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, הדליק הערב, ראשון, כ"ד כסלו, 22 בדצמבר, נר ראשון של חנוכה עם שוטרי מרחב דוד ופלוגה ג' של מג"ב בעיר העתיקה בירושלים, יחד עם השר לביטחון פנים גלעד ארדן ומ"מ המפכ"ל ניצב מוטי כהן. לאחר מכן קיבל הנשיא סקירה מפי מפקד המרחב, ניצב-משנה חיים שמואלי במרכז השליטה המרחבי, כשהוא מלווה על ידי מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון ידיד.
"כמה טוב לציין את הנר הראשון של חג החנוכה, ולברך 'שהחיינו וקיימנו והגענו לזמן הזה' יחד עם אנשינו האמיצים, טובי בנינו ובנותינו," אמר הנשיא לשוטרות ולשוטרים והוסיף: "אתם השומרים שלנו, אליכם אנחנו נושאים עיניים – אתם האמונים על אבטחת המקום הקדוש והרגיש ביותר בעולם. הביטחון שאתם מייצרים כאן מאפשר לנו לחוג את חג החנוכה, חג האורים, בשמחה."

השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן אמר: "לכל דור בעמנו יש את שומרי החומות שלו ואתם שוטרי מרחב דוד -שומרי החומות של דורנו. אני מאמין גדול בדברים של אורי צבי גרינברג: "השולט בהר הבית שולט בירושלים, והשולט בירושלים – שולט בארץ. אתם מובילים כאן את ניצחון הרוח של עמנו. ויחד עם זאת, לא נשכח שבלמתם גם את גל הטרור שהחל פה לפני מספר שנים, ונבלם בזכות נחישותכם, ואומץ ליבכם. אני מחזק אתכם היום, ומברך אתכם שתמשיכו לשמור עלינו, וגם על עצמכם, כאן בעיר הבירה המופלאה שלנו. חג חנוכה שמח לכם ולכל בני ביתכם!"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *