גלגל חוזר אחרי 29 שנים: עורכי הדין שנרדפו ע"י ביידן יכריעו את הבחירות

היום, 29 שנים אחר כך, אותו שופט יהיה בפאנל שיחליט את תוצאות הבחירות את עתיד ארה"ב והעולם כולו. במטה למען טראמפ מאמינים שלכבוד השופט יש זיכרון מעולה והוא יהיה זה שיכריע את התוצאה הסופית.

לאיש  הזה קוראים השופט קלארנס תומאס. בשנת 91 הוא מונה ע״י הנשיא ג׳ורג׳ בוש לכהן כשופט בבית המשפט העליון כשופט ימני ושמרני בדעותיו.

אבל זה לא היה לו קל בכלל כי הסנאטור ג׳ו ביידן הוביל רדיפה נגד אותו שופט הכפיש אותו העליל עליו עלילה שקרית ועשה הכל בכדי שלא ימנו אותו לבית המשפט העליון.

היום, 29 שנים אחר כך אותו שופט יהיה בפאנל שיחליט את תוצאות הבחירות את עתיד ארהב והעולם כולו, במטה למען טראמפ מאמינים שלכבוד השופט יש זיכרון מעולה והוא יהיה זה שיכריע את התוצאה הסופית.

השופט קלארנס תומאס שנרדף ע"י ביידן

פרט מעניין נוסף מתגלה, בשנת 2000 הודיעו בתקשורת שבוש הפסיד בבחירות ואל גור הוכתר כנשיא החדש של ארהב.

אז ג׳ורג׳ בוש לא קיבל את תוצאות הבחירות ודרש שיספרו מחדש בגלל מרמה וזיופים שהתגלו בקלפיות ושכר סוללה של עורכי דין לייצג אותו ואת הרפובליקנים ובראש הצוות המשפטי היו ג׳ון רוברטס ברט קאוואנו ו איימי קוני ברט

שלושת העורכי דין האלה הובילו את בוש לניצחון והוא מונה להיות הנשיא ה 43 של ארה"ב.

הדבר המדהים הוא כי שלושת עורכי הדין שייצגו את בוש .. שלושתם מונו לשופטי העליון 2 מהם בשנים האחרונות ע״י הנשיא טראמפ לבית המשפט העליון והם אלו יחד עם קלרנס תומאס, סמואל אליטו ועוד 4 הם שיתנו את דעתם ויפסקו מה תהיה תוצאת הבחירות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *