גלריה: אלפים במעמד המימונה של מרן הראשל"צ הגרש"מ עמאר

אלפי בני תורה השתתפו באירוע המסורתי "המימונה' שנערך באולמי מונדיאל שעל ידי המועצה דתית ירושלים ואיחוד הקהילות ובתי הכנסת יוצאי מרוקו. תיעוד

אלפי בני תורה ועמך בית ישראל השתתפו באירוע המסורתי "המימונה' על טהרת הקודש שנערך באולמי מונדיאל שעל ידי המועצה דתית ירושלים ואיחוד הקהילות ובתי הכנסת יוצאי מרוקו.

החל מהשעה 10 בלילה נהרו אלפים לאירוע מסורתי זה בו השתתפו סלתה ושמנה של רבני יהדות מרוקו דיינים, רבני ערים, ראשי ישיבות. ראש עירית ירושלים מר משה ליאון ועוד רבים רבים בראשותו של מרא דאתרא מרן הראש"ל רבי שלמה משה עמאר שליט"א אשר ישב סביב שולחן ענק ועליו מיני תרכובת ומיני מתיקה וברך את הקהל כפי שנהוג בליל המימונה.

את הערב הנעימה התזמורת האנדלוסית בהרכב של עשרה נגנים עם מיטב שירי החג בליווי גדול פייטני מרוקו רבי חיים לוק וממשיכי דרכו ר' מני כהן ר' שמעון אילוז ואחיינו ענק הזמר והפיוט משה לוק בשירה אדירה שלא פסקה עד השעות הקטנות של הלילה.

הכל נעשה על טהרת הקדושה והכשרות כאשר עם צאת החג נרכשו כ-100 קילו קמח מגוי ונעשה באולם בהידור רב תוך הקפדה על שמירת החג ושמירת המסורת והכשרות. כ"כ נאפו במהלך החג עוגיות מרוקאיות מסורתיות כשרות לפסח למהדרין ללא כל חשש בפיקוחו האישי של מרן הראש"ל שליט"א. בשיאו של המעמד ערך הראשון לציון סיום מסכת בהשתתפות גדולי הרבנים.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מה קרה ? התגרשתה מאיזה מרוקאית? שלא היתה פרייארית שלך?

    קח רגיעון זה יעבור לך

    בבא זוטא |
    הגב
  2. מארוקאקים מחלות. גויים ברברים שהביאו איתם סכינאות וסוגדים לשדה מימונה. צו השעה - לפרסם שהם גויים.

    כל המארוקאקות לדורותיהם גויים גמורים.

    באבות סרטן |
    הגב