גלריה: אלפים במעמד הקבלת פני רבו אצל הגר"ש עמאר

אלפים בראשות גדולי ישראל, ראשי ישיבות ודיינים השתתפו אמש במעמד עליה לרגל והקבלת פני רבו למרן הראשון לציון הגרש"מ עמאר רבה של ירושלים שנערכה ע"י המועצה הדתית ירושלים. הצלם שלומי כהן תיעד

אלפים בראשות גדולי ישראל, ראשי ישיבות ודיינים השתתפו אמש במעמד עליה לרגל והקבלת פני רבו למרן הראשון לציון הגרש"מ עמאר רבה של ירושלים שנערכה ע"י המועצה הדתית ירושלים.

המעמד נערך באולם סנהדרין בירושלים כאשר במשך זמן רב עברו האלפים להתברך מהראשון לציון הגרש"מ עמאר ולזכות לקבל מידו את התמר המבורך כמסורת של שנים.

במעמד נטלו חלק הגר"י תופיק רבה של ביתר, הגר"ח רבי ראש ישיבת עטרת חכמים, הגר"י כהן, הגר"ד אבוחצירא רבה של יבנה, הגר"י פרץ רבה של רעננה, הגר"א אלחרר רבה של מודיעין, הגר"מ אלחדד אב"ד ירושלים, הגר"ע מיכאל חבר ביה"ד הגדול, הגר"י מוגרבי, הגר"י טולדאנו רבה של גבעת זאב, הגר"ע אלחדד אב"ד חיפה, הגר"מ הלוי רבה של פתח תקווה, הגר"ב לוי אב"ד ירושלים, הגר"מ בן אבו רבה של שכונת גילה, הגר"א אביסרור רבה של שכונת נווה יעקב, הגר"א טופיק ראש ישיבת באר יהודה, הגר"מ מוגרבי ראש ישיבת כנסת ישראל, הגר"י שפירא ראש ישיבת מרכז הרב, הגר"י איגרא חבר ביה"ד הגדול, הגר"י זר אב"ד ירושלים, הדיין הגר"ש תם, הגר"י יפרח אב"ד ירושלים, הגר"י כהן ראש ישיבת נזר התלמוד ובנו של נשיא מועצת חכמי התורה, הגר"מ בצרי אב"ד ירושלים, הגר"א עמאר חבר ביה"ד רחובות, הגר"י אלחדד מראשי ישיבת פורת יוסף, הגר"מ כהן ראש ישיבת נחלת יצחק, הגר"מ שרם, יו"ר תנועת שס הרב אריה דרעי, דיינים, חברי כנסת, ראשי ערים ואישי ציבור נכבדים.

את המשא המרכזי נשא מרן הראשון לציון הגרש"מ עמאר שהרחיב בחשיבות הגדולה של מצוות ושמחת בחגך וכי עלינו להתגבר על כל הקשיים ולשמוח בשמחת החג ע"י חיזוק והתקרבות לקב"ה.

הגר"ח רבי בדבריו חיזק את ציבור האלפים במצוות שמחת החג ושיבח את האלפים שזוכים להתברך מפיו של גדול הדור אשר נושא את משא העם במסירות.

הגר"י כהן בנו של נשיא המועצת בדבריו ציין: "אנו זוכים לבוא לכאן ולהתברך מפי גדולי ישראל ובראשם מרן הראשון לציון. הברכה הזאת מלווה אותנו כל השנה".

יו"ר שס הרב אריה דרעי נשא דברי ברכה לכבודו של הראשון לציון.

יו"ר המועצה הדתית ירושלים הרב יהושע ישי בדבריו בירך את אלפי העולים להתברך כמסורת של שנים מפיו של מרן שליט"א.

כמו"כ נשאו דברים הגר"י תופיק רבה של ביתר, הגר"מ אלחדד אב"ד ירושלים, הגר"י פרץ רבה של רעננה, הגר"ד אבוחצירא רבה של יבנה.

בסיום נערכה שמחת בית השואבה בשירה וריקודים בהשתתפות הראשון לציון וגדולי ישראל. את השמחה הנעימו גדולי הזמר שלמה כהן ומשה לוק, והרב חיים לוק.

הצלם שלומי כהן תיעד

 

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *