גלריה: סיום הש"ס לע"נ הרבנית נעמי ברייטקופף

המונים ובראשם רבים, ראשי ישיבות וקהל רב מתושבי הר נוף השתתפו בשמחת סיום הש"ס בבית הכנסת "חסדי נפתלי", לע"נ הרבנית נעמי ברייטקופף. זה הסיום השלישי בבית המדרש שנערך ע"י המרא דאתרא הגר"י ברייטקופף, אך הפעם היה מרגש במיוחד כשהוקדש לעילוי נשמתה של הרבנית ע"ה. צפו בתיעוד

המונים ובראשם רבים, ראשי ישיבות וקהל רב מתושבי הר נוף השתתפו בשמחת סיום הש"ס בבית הכנסת "חסדי נפתלי", לע"נ הרבנית נעמי ברייטקופף. זה הסיום השלישי בבית המדרש שנערך ע"י המרא דאתרא הגר"י ברייטקופף, אך הפעם היה מרגש במיוחד כשהוקדש לעילוי נשמתה של הרבנית ע"ה.

פיארו את המעמד הגדול: חבר 'המועצת', הגרב"מ אזרחי, הראב"ד הגר"מ שטרנבוך, הגר"א חדש משגיח ישיבת 'מיר', הגר"ש כץ והגר"י חברוני ראשי ישיבות חברון, האדמו"ר מסקולען ומזכיר 'המועצת' לשעבר, הרב אבישי שטוקהמר.

הרבנים הרחיבו על גדולתה של הרבנית ע"ה, איך מסרה את הנפש עבור השיעור המיוחד שהחל לפני 22 שנה לקהילה של בעלי בתים, עוד בזמן שלא היה נפוץ לימוד הדף היומי כמו היום.
עוד דיברו הרבנים על בעלה, ר' יהודה ברייטקופף, על כך שהקהילה זכתה במגיד שיעור מיוחד, הגר"מ שטרנבוך אף אמר לקהילה: "תנצלו את המגיד שיעור, אל תוותרו לו ותבקשו שיוסיף לכם עוד ועוד מרוחב ידיעותיו בכל התורה כולה".

הגרב"מ אזרחי אף אמר: "אני מכיר את ר' יהודה כבר למעלה מ-50 שנה, כשהוא היה בחור צעיר בישיבת 'חברון', כבר אז הוא היה חריף ועמקן והיום הוא כבר ממש ענק בתורה".
המשתתפים נהנו מסעודה כיד המלך לעילוי נשמתה של הרבנית ובשיאו של הערב לאחר סיום הש"ס ע"י משתתף השיעור, הרב יוסף בירנבוים החל החלק האמנותי בליווי של החזן העולמי מוטי בויאר ששימח את הקהל עם 'אנא עבדא'.

לקראת סיום הערב, אחד ממשתפי השיעור כבר 22 שנה, הר"ר מרדכי קוגל הצליח לרגש את הקהל בסיפורים על המסירות נפש של הרבנית ברייטקופף ע"ה ויבלד"א בעלה הגאון רבי יהודה ברייטקופף.
הערב ננעל בהתרגשות גדולה ובהרגשת התרוממות, כאשר עוד כמה מתפללים קיבלו עליהם להשתתף בשיעור הקבוע ולסיים את הש"ס בעוד שבע שנים וחצי .

צילומים: זוהר רווס

: זוהר רווס

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *