גמזו הכעיס את דרעי: "אלימות המשטרה תימשך, אין לנו סובלנות לחתונות המוניות"

הפרופ' רוני גמזו יצא הערב בתגובה חריפה שמהללת אלימות המשטרה בעת פיזור החתונה לא חוקית בגבעת זאב:

הפרופ' רוני גמזו יצא הערב בתגובה חריפה שמהללת אלימות המשטרה בעת פיזור החתונה לא חוקית בגבעת זאב: "פעולת המשטרה היום היא מסר לכל מי שמיישם אירועים בחוצפה וחוסר רגישות. סוג האכיפה הזו יימשך. אין לנו סובלנות להתקהלויות המוניות ולחתונות, ואנחנו לא ניתן שתופעות כאלה שליוו אותנו ביולי אוגוסט יחזרו על עצמן" , הגיב גמזו.

יו״ר שס, השר אריה דרעי, הגיב הערב בזעם על הודעתו של פרופ׳ רוני גמזו לארוע החמור בחתונה בגבעת זאב. השר דרעי: ״צר לי שפרופ׳ גמזו הביע תמיכה בפעילות האלימה הערב בחתונה בגבעת זאב. זו חוצפה שאין כדוגמתה. מדוע פרופ׳ גמזו לא תמך בפיזור אלים של ההפגנות? מדוע לא תמך בנקיטת אלימות בעקבות ההתקהלויות בחופי הרחצה? מדוע פרופ׳ גמזו לא קורא לסגור באלימות חנויות של בעלי עסקים שמפרים סגר ברחבי הארץ? רק הפיזור האלים של שוטרים עם רובים בחתונה בגבעת זאב, שלא היתה צריכה להערך, גרמה לך לפרסם הודעה תמיכה? בושה וחרפה״

שעה לאחר מכן הגיב פרופ רוני גמזו בהודעה מרוככת יותר על אלימות המשטרה בחתונת הדמים: "המשטרה נמצאת במשימה מורכבת וקשה במטרה לשמור על ההנחיות ועל בריאות הציבור. לא ניתן לקיים ארועים כמו חתונה בהתקהלות המונית מבלי לסכן את הציבור. אומנם צריך לנהוג באיפוק אבל בנחישות על מנת למנוע הדבקה ותחלואה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *