גנץ גונב קרדיט: "אביא לאישור הכנסת את תוכנית המאה"

לוקח טרמפ על הישג נתניהו? יו"ר כחול לבן בני גנץ אמר הערב (רביעי) כי בכוונתו "להביא לאישור הכנסת "כבר בשבוע הבא את תוכניתו המלאה של הנשיא טראמפ כפי שפורסמה". בליכוד מסרו כי "הטרמפיסט גנץ מנסה לתפוס טרמפ על ההישגים האדירים שראש הממשלה נתניהו הביא לאחר שלוש שנות עבודה

לוקח טרמפ על הישג נתניהו? יו"ר כחול לבן בני גנץ אמר הערב (רביעי) כי בכוונתו "להביא לאישור הכנסת "כבר בשבוע הבא את תוכניתו המלאה של הנשיא טראמפ כפי שפורסמה". בליכוד מסרו כי "הטרמפיסט גנץ מנסה לתפוס טרמפ על ההישגים האדירים שראש הממשלה נתניהו הביא לאחר שלוש שנות עבודה מאומצת מול ממשל טראמפ. בדיחה".

"בחודשים האחרונים נפגשנו צוותי ואני עם צוותו של הנשיא טראמפ עם יועצו של קושנר והשגריר ודנו על השלום של הממשל האמריקני", אמר גנץ הבין-לאומי של מכון המחקר INSS. "כפטריוט ישראלי אני אומר לכם הערב – התכנית משקפת נאמנה את עקרונות היסוד הכתובים במצע כחול לבן ומהווים בסיס להסדר במזרח התיכון".

גנץ הודה כי פרסום "דיל המאה" הוא האירוע ההיסטוריה המשמעותי השני שהתרחש השבוע – הראשון היה ההגשה הרשמית של כתב האישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. הוא קשר בין תוכנית השלום לבין מצבו המשפטי הסבוך של "הנאשם נתניהו" – ואמר כי ראש הממשלה לא יוכל להוציא אותה אל הפועל.

"הנאשם נתניהו לא יכול לכהן יום אחד בתפקידו, עסוק באישומים, בעדויות. נאחל לו הצלחה. כדי לממש את התכנית של טראמפ דרוש אדם שפנוי לנהל את המדינה. מדובר בעיצוב היסטורי, מציאת פתרון במקום ניהול הסכסוך", אמר גנץ.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *