גנץ הודיע "אפגש עם ליברמן השבוע – אני מוכן לוויתורים"

"בשבוע האחרון התקדמנו במשא ומתן ענייני על הרכבת הממשלה הבאה"

יו"ר כחול לבן, רא"ל במיל' ח"כ בני גנץ אמר היום בפתח ישיבת סיעת כחול לבן: אנחנו בכחול לבן נעשה הכל כדי שלא יהיו בחירות בפעם השלישית בתוך שנה. נעשה הכל כדי להקים ממשלת אחדות רחבה וליברלית.

גנץ הוסיף "נעשה הכל כדי שנתחיל כבר לעסוק במערכת הבריאות הקורסת כמו בכל תחילתו של חורף, בכבישים הפקוקים, בפתרון לגירעון,
ובהתמודדות עם אתגרי הביטחון שלפתחנו. בשבוע האחרון התקדמנו במשא ומתן ענייני על הרכבת הממשלה הבאה.

גנץ הפתיע ואמר "עם ישראל ביתנו סיכמנו על העלאת ההכנסה המינימלית לקשישים ל-70% משכר המינימום ועל עיגון של מתווה קצבת הנכות. זאת בנוסף לשורת התקדמויות בנושאי דת ומדינה. גם עם מפלגת העבודה-גשר אנו מתקדמים בהבנות בנושאים חברתיים חשובים שבקרוב תשמעו עליהן. וכך גם עם המחנה הדמוקרטי".

גנץ הפתיע ואמר "כפי שידוע לכם, ח"כ אביגדור ליברמן פנה אלי וביקש להיפגש בכדי לדון במתווה שהוא מציע להקמת ממשלת אחדות. אני מברך אותו קודם כל על עצם היוזמה שמטרתה למנוע בחירות בפעם השלישית בתוך שנה".

יו"ר כחול לבן הוסיף "בחירות מיותרות, יקרות ומנוגדות לרצון העם. הדבר היחידי שיהיה בהם שננצח את ספרד בכמות הבחירות שיש אצלנו. לא משהו להתגאות בו. קבענו להיפגש מחר ולדון על הצעתו, מתוך מטרה להתקדם לעבר ממשלת אחדות, כפי שהציבור רוצה".

גנץ הדגיש ואמר "אנחנו נשמע את ליברמן, נהיה נכונים לשקול פשרות מסוימות כל עוד הן יהיו אפשריות מבחינת תפיסת עולמנו וישרתו את מדינת ישראל. אנו מעוניינים לפעול למען ממשלת רחבה שתבטא את רצון הרוב. ממשלה שגם תכבד ותשרת את המיעוטים. את כולם.

לסיום אמר "אני הייתי הראשון להעלות את הצורך הזה. בנאום הראשון שלי עם כניסתי לפוליטיקה הצהרתי, כי אקים ממשלה ממלכתית. אמרתי שביחד עם שותפיי, נהפוך את ישראל למדינת תקווה חזקה ומאוחדת. זו גם התחייבותי היום. נקים ממשלה שתגבה את חיילי צה"ל ומפקדי צה"ל, שתקדם את מערכת החינוך והתרבות בכל הארץ, שתתמודד באחריות עם הגירעון".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *