גנץ הטיל פצצה: נצביע מחר בעד פיזור הכנסת

יו"ר כחול לבן בני גנץ הצהיר הערב במסיבת עיתונאים שנערכה בכפר המכביה ברמת גן כי כחול לבן תצביע בעד הצעת החוק של יש עתיד לפיזור הכנסת

יו"ר כחול לבן בני גנץ הצהיר הערב במסיבת עיתונאים שנערכה בכפר המכביה ברמת גן כי כחול לבן תצביע בעד הצעת החוק של יש עתיד לפיזור הכנסת. בנאום מהוקצע ורהוט שיתף גנץ את הציבור בכשלים של ראש הממשלה.

וזה נאום גנץ:

נכנסתי לממשלה הזו בלב כבד אך בלב שלם, עשיתי זאת אחרי 3 מערכות בחירות ותחת עננת קורונה שמאיימת על בריאותנו ופרנסתנו. לכל ההוזים, אני שב ומבהיר: לא הייתה ממשלת 61 ללא נתניהו, ואני החלטתי למנוע מכולנו יקרה ומכוערת בזמן משבר בריאותי, כלכלי וחברתי. החלטתי לא לאפשר בתנאים האלה לנתניהו להחזיק לבדו בהגה השלטון. לא היו לי אשליות בקשר לנתניהו. הכרתי את הרקורד שלו כמפר סדרתי. חשבתי שנתניהו יתעלה לצרכי השעה. זה לא קרה. נתניהו הבטיח אחדות. הבטיח. נתניהו התחייב שלא יהיו טריקים ושטיקים – התחייב. הבטיחו ניהול אחראי של שמבר הקורונה? הבטיח. נתניהו לא מקיים והציבור משלם. לא לי שיקר נתניהו, לכם הוא שיקר. לא אותי הוא הוליך שולל אלא את אזרחי ישראל כולם. כחול לבן לא באה לדאוג לעצמה, פועלים באופן נחוש לשמור על מערכת המשפט והחוק. פעלנו סיפוח מה שאפשר נורמליזציה, סיכלנו עסקאות נשק. הוא מוכן להקריב את מטה לחמם של קשישים ונכים ודאגנו שכספי הסיוע יגיעו קודם כל למי שמסייע להם באמת. נתניהו מציג כל מהלך של הישג שלו כאילו לא ברור במאמץ משולב של כל המשרדים. נתניהו מפר הבטחות סדרתי. הוא במסלול הישרדות אישי. הסרגל היחידי הוא הניסיון להילחץ מהמשפט הממתין לו.

ח״כ ניר ברקת מהליכוד מסר בתגובה: "גנץ פירק הערב את השותפות בממשלה. כעת הליכוד חייב לקחת את ההובלה כדי להפסיק את השיתוק שנכנסנו אליו, לשנות כיוון במלחמה בקורונה ולהציל את הפרנסה של מאות אלפי אזרחים. חייבים להביא להכרעה ברורה בבחירות ו-40 מנדטים לליכוד – רק כך נביא יציבות שלטונית לישראל."

ח"כ מיקי זוהר מסר: נאום גנץ נגד רה"מ והליכוד הוא התחלת קמפיין הבחירות שלו. המתקפה האישית נגד נתניהו – שפל המדרגה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *