גנץ לליכוד: "ביבי דורס את המדינה- בא נקים ממשלת אחדות"

על רקע חוסר הוודאות במערכת הפוליטית, והחשש מבחירות חוזרות, יו"ר כחול לבן, בני גנץ, קורא לליכודניקים להקים ממשלת אחדות בלי ראש הממשלה

על רקע חוסר הוודאות במערכת הפוליטית, והחשש מבחירות חוזרות, יו"ר כחול לבן, בני גנץ, קורא לליכודניקים להקים ממשלת אחדות בלי ראש הממשלה.

גנץ כתב בחשבון הטוויטר שלו כי "ביבי דורס את המדינה, את שלטון החוק ואת הליכוד בשם הישרדותו הפוליטית. אנשי ליכוד – זה רגע המבחן שלכם: תאזרו אומץ, תפגינו מנהיגות ואחריות. יש לכם הזדמנות להחזיר את השפיות. עשו מעשה ותוך יממה נקים פה יחד ממשלת אחדות עבור אזרחי ישראל".

מוקדם יותר פרסמנו כי למרות בקשות האופזיציה כי יטיל את הרכבת הממשלה על ח"כ אחר שאינו נתניהו, נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין רומז כי לא יטיל את מלאכת הרכבת הממשלה על ח"כ אחר באם יאושר החוק לפיזור הכנסת.

מלשכת הנשיא נמסר כי, "עד מחר בחצות נתון המנדט להרכבת הממשלה בידיו של ראש הממשלה, ח"כ בנימין נתניהו. הנשיא יאפשר לו למצות את הזמן שניתן לו בחוק כשהוא מקווה שלא נקלע, חלילה, למערכת בחירות נוספת.

על פי חוקת הכנסת, בסמכותה של הכנסת, להחליט על פיזורה. לאור זאת, הכנסת על חבריה, כנציגת הריבון, הוא העם, תשא בהשלכות ההחלטה בהמשך דרכה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *