גנץ לראשי רשויות מהדרום: אנחנו יודעים לפגוע גם במחבלים

גנץ אמר לראשי הרשויות: "ההתנהלות שלכם ראויה להערכה אדירה, ואנחנו נפעל לחזק את תושבי הדרום והיישובים. שינינו את המשוואה בעזה. מאז שאני בתפקיד- אין הפרות ביטחוניות שלא מקבלות מענה. אנחנו יודעים לפגוע לא רק במבנים ומטרות אלא גם במי שפועל מתוכם"

שר הביטחון בני גנץ קיים היום (ד׳) מפגש בלשכתו עם ראשי רשויות מהדרום.

במפגש השתתפו שר החקלאות ותושב העוטף אלון שוסטר, מפקד אוגדת עזה תא"ל נמרוד אלוני (ב-VC), ראש עיריית שדרות אלון דוידי, ראש עיריית אשקלון תומר גלאם, ראש מועצת שער הנגב אופיר ליבשטיין, ראש מועצת אשכול גדי ירקוני, וראש מועצת חוף אשקלון איתמר רביבו.

גנץ אמר לראשי הרשויות: "ההתנהלות שלכם ראויה להערכה אדירה, ואנחנו נפעל לחזק את תושבי הדרום והיישובים. שינינו את המשוואה בעזה. מאז שאני בתפקיד- אין הפרות ביטחוניות שלא מקבלות מענה. אנחנו יודעים לפגוע לא רק במבנים ומטרות אלא גם במי שפועל מתוכם. למדינת ישראל אין אינטרסים ברצועת עזה מלבד השבת הבנים ושקט מוחלט. אם שתי המטרות האלו יושגו, נוכל לפתח את עזה".

ובתוך כך, טרור הבלונים נמשך זה היום ה-13 ברציפות: משעות הבוקר ועד לרגע זה פעלו צוותי כיבוי יחד עם צוותי קק"ל ורט"ג בסיוע גרורי צה"ל, רבש"צים, כבאים כתומים של פיקוד העורף ומתנדבים ב-14 שריפות בתחום מועצה אזורית שער הנגב ואשכול.

מרבית השריפות היו קטנות ולא מסכנות.
יש לציין כי שיתוף הפעולה המלא בין כלל הכוחות בנוסף לפריסה מיטבית בשטח מאפשרים שליטה מהירה ובלימת התפשטות האש.

חוקרי שריפות מכבאות והצלה לישראל מחוז דרום קבעו כי השריפות נגרמו מבלוני תבערה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *