גנץ מצטרף ללפיד: אקים ממשלה בלי החרדים

בכחול לבן משנים נרטיב ומתכוונים להסית נגד החרדים: יו"ר המפלגה בני גנץ הכריז כי יקים ממשלה חילונית ללא נתניהו והחרדים – וזאת במטרה להחזיר שני מנדטים מליברמן ושניים נוספים שנדדו לשמאל

בכחול לבן משנים נרטיב ומתכוונים להסית נגד החרדים: יו"ר המפלגה בני גנץ הכריז כי יקים ממשלה חילונית ללא נתניהו והחרדים – וזאת במטרה להחזיר שני מנדטים מליברמן ושניים נוספים שנדדו לשמאל. בני גנץ יצא לראשונה נגד החרדים בכנס בבאר שבע והבטיח: "מתחייב להקים ממשלת אחדות ליברלית, שתתבסס על הרוב, ללא קיצונים וללא סחטנות. כל מפלגה שתרצה להצטרף אלינו על בסיס קווי היסוד שלנו תוזמן להצטרף. ראשי ממשלה נכנעו לסחטנות של מפלגות סקטוראליות במקום לדאוג לציבור"

אביגדור ליברמן צייץ בתגובה: "כמעט 3 חודשים מחזרים גנץ וראשי כחול לבן אחרי החרדים ופתאום שבועיים לפני הבחירות טוען גנץ שלא יישב איתם בממשלה. החלום האמיתי של גנץ זה להיות שר ביטחון בממשלה צרה בראשות נתניהו עם החרדים והמשיחיים"

. עד עתה גנץ גם לא הצליח להסביר איך יקים ממשלה בעוד החרדים לא מוכנים לשבת עם מפלגתו של לפיד.

על פי עמית סגל, גנץ מתכוון להצהיר על כך שיקים ממשלה ללא החרדים, ובכך הוא מקווה שיצליח גם להיות המפלגה הגדולה ביותר, דבר שעשוי לחזק את האפשרות שיקבל את המנדט מהנשיא להרכבת הממשלה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *