גפני הטיל פצצה: "אלי ישי יתמוך ביהדות התורה"

לאחר שכבר פרסמנו לראשונה על המגעים בין יהדות התורה ליחד, כעת הודיע יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני בפתיחת המטה בחיפה כי יהדות התורה סגרו על הסכם עם אלי ישי

דרמה במערכת הפוליטית: לאחר שכבר פרסמנו לראשונה על המגעים בין יהדות התורה ליחד, כעת הודיע יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני בפתיחת המטה בחיפה כי יהדות התורה סגרו על הסכם עם אלי ישי "סגרנו הסכם עם אלי ישי על תמיכה ביהדות התורה", אמר גפני ולא פירט על פרטי ההסכם.

ל'אקטואליק"נודע כי יו"ר דגל התורה משה גפני נפגש בחודש האחרון במשך ארבע פעמים עם ראש הישיבה הגר"מ מאזוז, בחלק מהפגישות הצטרף גם חבר הכנסת פרוש.

גוורמים בדגל התורה מסרו כי מדובר בהישג ליהדות התורה: וכי לאחר מגעים שנמשכו בין הרב ליצמן והרב אייכלר לאנשי 'יחד', הודיע יו"ר 'יחד' הרב אלי ישי לראשי יהדות התורה כי יתמוך ביהדוה"ת בבחירות הקרובות לכנסת.

יאיר שרקי צייץ בטוויטר: "‏אלי ישי עוד לא התייחס רשמית אבל אם אכן כך, מדהים שאת סטירת הלחי לדרעי מגיש לא אחר משותפו לציר משה גפני. ממתין לתגובת שס"

העיתונאי אבי גרינצייג כתב בעקבות החלטת ישי: "צעד נכון וראוי של אלי. גילה אחריות ובמקום להתאבד ולשרוף קולות מסייע ליהדות החרדית".

תיכף הרחבה.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אךךך

    דרעייי קיבלת כאפה לתוך הפרצוף העקום שלך חחחחח חכה חכה אלי יוציא לך את שתי העיניים יעבריין מכוער כל הכבוד אלי שיחקת אותה בגדול!!!!

    חרדי ספרדי |
    הגב
  2. חחח יהדות התורה תדאג לו בדיוק כמו שדאגה לכל הספרדים

    חחח יהדות התורה תדאג לו בדיוק כמו שדאגה לכל הספרדים

    כמה הוא תמים |
    הגב