גפני בראיון לקול ברמה: "האינטרנט החרדי גורם לנו נזק"

יו"ר דגל חכ משה גפני העניק ראיון ליעקב גרודקה וישראל כהן ב'על הקצה' ב'קול ברמה', והביע ביקורת נוקבת על התקשורת החרדית שעוסקת בתככים, וגם, על השלום עם אגודה

יו"ר דגל ח"כ משה גפני העניק ראיון ליעקב גרודקה וישראל כהן ב'על הקצה' ב'קול ברמה', והתייחס להתערבות של התקשורת החרדית שבוחשת יותר מידי בסוגיית המפץ החרדי ובתככים בתוך המפלגות החרדיות.

לדבריו, "אנחנו נמצאים בעידן בו האינטרנט החרדי יוצר נזק, ואני לא משלים עם הדבר הזה" אומר גפני , וממשיך לתקוף "כנראה שחובת הפרסום קדושה יותר מהחובה לשמור על מה שקדוש לנו".

גפני התייחס בבדיחותא לפרשת המן ואמר כי "סגולה למנדטים ולפרנסה זה חשוב, אבל הכי חשוב זה להתנהג כמו שצריך. ועבדנו קשה ואני מקווה שזה יתורגם למנדטים"..

גפני גילה עוד כי השגריר הבריטי שאל אותו אם זה נכון שיש חרדים בליכוד ואפילו במפלגת העבודה שאני לא יודע מי זו ומה זו. אמרתי לו א' אין. ב.  חרדי זה מי ששומע בקול רבנים, כל אחד יודע איזה נזק יש בכל קול שהולך למפלגות חילוניות. זה נזק ליהדות".

גפני הוסיף עוד:"החרדים העובדים הם חרדים לכל דבר ועניין, ועבודה כי עשיתי את החוק לאפליה מתקנת – הוא אמנם לא עובד אבל אני נלחם שזה יעבוד.

על המחלוקות עם אגודה אמר גפני, "נער הייתי, עברתי את כל הסיטואציות. צריך לדון באופן פרטני וקודם נשלים את השלום ביננו ואז נדבר על דברים אחרים.
גפני הודה כי הוא מתגעגע לכולל,  "ימי בכולל היו ימי הטוהר, בכל יום אמרתי שיעור בעיון בכולל מול 40 אברכים. אני מתנחם בכך שנשלחתי על ידי גדולי התורה.

גפני הוסיף לגבי אגודת ישראל כי "27 שנים אני מותקף על כך שאנחנו נכנעים לאגודת ישראל אחרי שהעניין יפתר אני מקווה שימצאו משהו אחר לתקוף אותי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *