5 דברים שיגרמו לכם להרגיש טוב יותר בחיים

לחיוכים יש את הכוח לתקשר רגשות, להפיץ אושר ולחבר בין בני אדם, אבל הם מסוגלים גם להשפיע על המצב המנטלי שלנו ועל הדרך שבה אנשים תופסים אותנו. הנה כמה דברים שיגרמו לכם לחייך יותר ולהרגיש הכי טוב

אושר הוא מטרה אוניברסלית. לכולנו יש שאיפה לחיות חיים מאושרים אבל נראה שרק מעטים זוכים לאושר בלי מאמץ. לא מעט גורמים שאינם בשליטתנו משפיעים על מידת האושר שלנו, אבל החדשות הטובות הן שישנם שינויים פשוטים שנוכל לעשות כדי להביא לשיפור מיידי במידת האושר.

אם נפעל ונעשה דברים שטובים לנו, גם אם באופן מלאכותי – נרגיש טוב יותר. התבודדות, שקיעה במחשבות מדכאות או מייאשות והתרחקות מדברי שגורמים לנו להרגיש טוב תסייע למצב הרוח הרע להמשיך.

אם אתם לא יכולים להגיד לא ותמיד חושבים מה לאחרים יש לומר, אתם פשוט לא תצליחו בדבר. גרוע מכך, אתם לא תהיו מאושרים. אם יש לכם חלום שאתם רוצים להפוך למציאות, אתם צריכים לשים את עצמכם בעדיפות עליונה מעל כולם.

5 דרכים להרגיש טוב עם עצמינו:

התבוננו במראה ותארו מה שאתם רואים מבלי לשפוט את עצמכם – אל תוותרו על הראי שלכם אבל תנו בו מבט בוחן ומתבונן ועל תמהרו לשפוט את עצמכם. אימרו לעצמכם מה אתם רואים מבלי להשתמש בתיאורים או סופרלטיבים חיוביים מדי או שליליים מדי.

כתבו רשימה של דברים שאתם אוהבים בעצמכם וקראו אותה בקול – יופי זה לא רק דבר חיצוני. אם התכונות הטובות שלכם החיצוניות והפנימיות יהיו במודעות שלכם הביטחון שלכם יעלה וכן גם האופן בו אתם רואים את עצמכם.

תמיד שמרו על גב זקוף, יש לכך השפעה על התחושה האישית – גב זקוף וגוף מתוח גורם לשדרים של ביטחון ולחוויה של שביעות רצון. הדבר הזה משפיע באופן ישיר על האופן שבו אתם מרגישים כלפי עצמכם.

חייכו גם אם לא בא לכם וגם אם אתם מרגישים מטופשים – חייכו, התאמצו קצת יותר וחייכו שוב. גם אם בהתחלה החיוך מזוייף המשיכו איתו, כן, גם אם אתם מרגישים מטופשים. לחיוך יש סגולות הן כלפי פנים והן כלפי חוץ והוא משפיע על מי שרואה אתכם, אבל גם עליכם.

נתנו לכם מחמאה? אל תדחו אותה, פשוט תגידו "תודה" – מישהו אמר לכם מחמאה? מישהו הבחין במשהו טוב אצלכם? פשוט אמרו "תודה" בחיוך. אל תדחו את המחמאה, אל תצטנעו, אל תתנצלו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *