"דואג לבן דוד": קרב סוער בין מיקי זוהר לישראל כץ

קרב סוער בועדת הכספים בין חברי הכנסת מהליכוד, שר האוצר ישראל כץ תקף את מיקי זוהר וטען כי הוא פועל מתוך אינטרס אישי

קרב סוער בועדת הכספים בין חברי הכנסת מהליכוד, שר האוצר ישראל כץ תקף את מיקי זוהר וטען כי הוא פועל מתוך אינטרס אישי, "באת להפריע לדיון ענייני בגלל אינטרס אישי של בן דוד שיש לו אולם חתונות. זה מנוגד לעמדת ראש הממשלה והממשלה שרוצה להעביר את החוק כדי להעביר במהירות כסף לשכירים לעצמאים ולבעלי העסקים".

"לצערי האופוזיציה מגלה יותר אחריות לציבור מאשר אתה שקרוי: יו״ר קואליציה.", הטיח שר האוצר.

כץ המשיך ותקף: "ח"כ מיקי זוהר פעם אחר פעם מנסה להכניס את הדעות הלוביסטיות שלו לדיוני הוועדה. פעם ראשונה, לטובת סוכני הביטוח, וכעת לטובת בעלי האולמות. אני בקשר מתמיד עם כל הגורמים בשטח, נפגש עם כולם ושומע באופן אישי. "הניתוק" היחיד שלי הוא מבעלי עניין ואינטרסנטים.

בתגובה השיב מיקי זוהר: "כ"ץ בחר להאשים אותי שאני פועל למען בעלי האולמות כי בן דוד שלי בעל אולם. זו הכפשה. זו בושה וחרפה של השר כ"ץ שלא בוחל בשום אמצעי כדי להחביא את הצעדים הכלכליים שהוא עושה.

זוהר הוסיף לגבי המענקים: "אין מצב שהמענק יוגבל לפי מספר ילדים, משפחות ברוכות ילדים יקבלו מענק לפי מספר הילדים".

העיתונאי ישראל כהן ניתח בראיון לרונן כץ בקול ברמה על הדרמה בין השניים ואמר, "אם בימים האחרונים נראו ניצני אופוזיציה בליכוד, עכשיו זה פיצוץ בין שר האוצר ליור הקואליציה.
שר האוצר מאשים את מיקי זוהר שפועל ממניעים אישיים בשל כך שלבן דודו יש אולם. גילה גמליאל מתייצבת לצידו של ישראל כץ ואומרת שכל הבעיות בקואליציה נובעות מהתנהלותו של מיקי זוהר. אפשר לבוא בטענות לישראל כץ אבל למיקי זוהר יש בעיות התנהלות קשה. והליכוד צריך להבין שהאיש מביא יותר נזק מתועלת".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *