דוהרים לבחירות: לפיד הגיש הצע"ח לפיזור הכנסת

על רקע ההתכתשות הבלתי פוסקת בין כחול לבן לליכוד, ראש האופוזיציה יאיר לפיד, הודיע בפתח ישיבת הסיעה כי יעלה להצבעה בתחילת החודש את החוק לפיזור הכנסת

על רקע ההתכתשות הבלתי פוסקת בין כחול לבן לליכוד, ראש האופוזיציה יאיר לפיד, הודיע בפתח ישיבת הסיעה כי יעלה להצבעה בתחילת החודש את החוק לפיזור הכנסת. "לא נמשוך אותו ברגע האחרון. לא ננהל על זה משא ומתן," הבהיר לפיד, "החוק יעלה להצבעה. הגיע הזמן לבחירות."

לדברי לפיד, "מהממשלה הזו לא ייצא כלום. מדובר באוסף פוליטיקאים שעסוקים רק בעצמם. בג'ובים שלהם. במריבות העלובות שלהם. הם לא עובדים בשביל אזרחי ישראל. רק בשביל עצמם. הכסא לפני הכל."
 
לפיד המשיך ותקף: "בשיאו של משבר בריאותי וכלכלי, יש לנו ממשלה בהפרעה. מושחתת, מקולקלת, לא מצליחה לטפל בכלום. כל היום מריבות, השמצות, ג'ובים למקורבים. פוליטיקה מהסוג הכי מביש. את זה באנו לשנות. אנחנו צריכים ממשלה אחרת. 18 שרים. אנשים ישרים וטובים שבאו לעבוד. אנחנו צריכים ממשלה שהציבור יאמין לה. שאפשר לסמוך עליה שתחזיר את אמון הציבור בהנהגה ותוציא אותנו מהבוץ. " 
 
לסיום קרא לפיד, "אני קורא לכל סיעות הבית: זה רגע המבחן שלכם: 2 לדצמבר, יום רביעי הבא. אם מדינת ישראל חשובה לכם, נשים סוף לממשלה הגרועה בתולדות המדינה. נשים סוף לכהונתו של נתניהו."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *