דיווחים דרמטיים מהקלפיות: עוצמה וליברמן מתרסקים, הערבים נוהרים

במטה 'ימינה' מעודדים: מנתונים שהתקבלו במטה עולה כי עוצמה יהודית נמצאת בקריסה עם בקושי 0.3% קולות

במטה 'ימינה' מעודדים: מנתונים שהתקבלו במטה עולה כי עוצמה יהודית נמצאת בקריסה עם בקושי 0.3% קולות, כך טוען העיתונאי יהודה שלזינגר. הרוב, כך טוענים בימינה, עברו אליהם. גם עמית סגל דיווח על עלייה נאה לימינה במעוזים בהם היה בור בבחירות האחרונות. מנתוני ועדת הבחירות עולה כי עד לשעה 14:00 הצביעו 38% מבעלי זכות ההצבעה במגזר הערבי.

עוצמה יהודית מסרו בתגובה כי בניגוד לספינים של ימינה, במטה עוצמה יהודית מעודדים מהמצב וטוענים כי הימין כבר הגיע ל-61 מנדטים וכעת הבחירה היא בין ממשלת ימין חזקה עם עוצמה יהודית לבין ממשלת ימין פרווה.

לפי דיווחים שוטפים שמגיעים למטה המפלגה, עוצמה יהודית בזינוק מרשים ועברה כבר את ה-2.5%. עוד עולה מהנתונים שהמפלגה הגדולה ביותר היא ליכוד, כאשר בכל מקרה במצב בו קולות עוצמה לא ייכנסו הם יועברו לליכוד.

אילת כהנא צייצה כי ‏בימינה יש אופטימיות זהירה: רואים עלייה של בין 4-6% בקרב מצביעיה, זוקפים זאת לטובת היחס השלילי של נתניהו כלפיהם ועל כך שלא משיבים אש.
לדברי גורמים במפלגה, על פי נתוני סוקרים לא רק עוצמה מתרסקת (0.3%) אלא גם ליברמן.

במקביל, נרשמת עלייה באחוזי ההצבעה גם במגזר הערבי, על פי דיווח של עמית סגל ישנם דיווחים סותרים חלקם טוענים כי יש עלייה דרמטית במגזר הערבי ואחרים טוענים כי יש עלייה מינורית .

במגזר החרדי יש ירידה באחוזי ההצבעה – במודיעין עילית אחוז ההצבעה מתקרב ל-70 אחוז, ביתר עילית רק 50 אחוזי הצבעה ובאלעד 60 אחוזי הצבעה. במפלגות החרדיות מפצירים בבוחרים החרדים לצאת ולהצביע!.

הנתונים שהתקבלו עד כה במגזר הערבי –
בענה 41%
דיר אל אסד 42%
גלגוליה 45%
עוספייה 35%
חיפה 35% – שכונות ערביות
אום אלפחם 33%
סכנין 40%
נצרת 33%
דיר חנא 41%
דבוריה 31%
ערערה 38%

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *