דרישה- לפתוח בבדיקה מקיפה אחר הערכות הכושלת של חברת החשמל לימי השרב הכבד

"תושבים שביקשו לדווח על התקלה לא יכלו לתקשר עם החברה כלל"

לאור התקלות הכבדות ברשת החשמל בסוף השבוע ותיקוני התקלות שבוצעו בעיצומה של שבת קודש עקב פיקוח הנפש שבדבר, פנה סגן השר אורי מקלב עם צאת השבת אל שר האנרגיה ח"כ יובל שטייניץ לפתוח בבדיקה מקיפה אחר הערכות הכושלת של חברת החשמל לימי השרב הכבד.

בהודעה שפרסמה החברה נטען כי זמן הטיפול הממוצע בתקלות הוא שלוש שעות, אולם תושבים רבים מלינים על שהייה ממושכת בשיאו של גל החום השורר ברחבי הארץ ללא אספקה סדירה של חשמל. במקביל פנה אף סגן השר מקלב אל יו"ר חברת החשמל מר יפתח רון טל בדרישה לתגבר את מוקדי שירות הלקוחות וגיוס צוותים נוספים לתיקון התקלות הרבות המתרחשת בימים אלו עקב עומס החום המירבי באזור ירושלים.

בפנייתו אל השר שטייניץ ואל יו"ר חברת החשמל רון טל הלין סגן השר מקלב על השירות הלקוי אותם קיבלו התושבים בירושלים, "חברת החשמל סגרה את שירות הלקוחות ולא נתנה שירות כלל לצרכנים, תושבים שביקשו לדווח על התקלה לא יכלו לתקשר עם החברה כלל".

בנוסף ציין סגן השר מקלב כי בכל אזור ירושלים הוקצו מספר קטן של צוותים לתיקון עשרות התקלות שהתרחשו עקב עומס החום שהיה בסוף השבוע, חוסר התקשורת עם הלקוחות והצוותים המצמצמים שפעלו הביאו אף לכך כי הצוותים שהגיעו למקומות התקלה לא תקנו אותה בסופו של דבר היות ולא היה תקשורת עם התושבים במקום.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *