דרישה מהח"כים החרדים: הוסיפו בהסכם הקואליציוני "חוק נגד גזענות כלפי הציבור החרדי"

הארגון "בצלמו פנה לראשי המפלגות החרדיות בדרישה להוסיף להסכם את החוק החדש, שמגיע ברוח המקרים שהתרחשו בימים האחרונים במגזר החרדי

ארגון בצלמו הוציא הודעה בה נטען כי בחודש האחרון מתחולל גל הסתה בהיקף חסר תקדים נגד הציבור החרדי. פיטורי עובדים חרדים. הקמת חומות בין ריכוזים חרדים.

אפלייה בטיפול ביולדות חרדיות ועוד .כמובן אין זה המקרים הראשונים ולצערנו הציבור החרדי חווה גלי גזענות רבים. ראש העיר לשעבר של טבריה למשל רון קובי למשל הצהיר פומבית שלא יתן לחרדים לגור בעירו וכך גם עוד ראשי ערים .אולם בעוד החוק אוסר כל גזענות ואפלייה לגבי הציבור החרדי זה לא כך.

במענה לפנייה להעמיד לדין את רון קובי על עבירת הסתה וגזענות ואפלייה מסרה המשנה לפרקליטת המדינה נורית ליטמן שהמגזר החרדי אינו עומד בקריטריונים הנדרשים שכן אינו שונה במראה צבע או לאום ולכן ניתן רק להצטער על דברי רון קובי אולם לא ניתן להעמידו לדין.

מענה דומה ניתן בעוד שורת פניות דומות כנגד מסיתים כלפי הציבור החרדי. בעקבות כל יזמו חכ יעקב אשר ואורי מקלב חוק. המגדיר מפורש ומוסיף שכל הסתה כלפי הציבור החרדי הינה אסורה וגזענית ומהווה עבירה פלילית. החוק הוגש לפני שני כנסות שכזכור התפזרה ללא שחוקקה שום חוק.

כעת במכתב נרגש פונה מנכ"ל ארגון זכויות האדם בצלמו לח"כים ושרים החרדים ודורש להתנות חקיקת חוק זה כחלק מההסכם הקואליציוני בממשלה החדשה שתכלול את הליכוד וכחול לבן.
שי גליק מוסיף במכתב מה לנו כי נלין נגד הפרקליטים בעוד אנחנו יכולים לקום ולעשות מעשים ולחוקק את החוק.

מארגון בצלמו נמסר: הגיע הזמן לחוקק את החוק הזה מיידית. לא ייתכן שדמו של המגזר החרדי יהיה סמוק פחות מדמו של כל מגזר. במקום להתלונן נגד המערכת המשפטית עלינו לפעול ולשנות את החוק כך שיהיה ברור שכל מי שיסית נגד הציבור החרדי יועמד מיד לדין פלילי וישלם על מעשיו ודבריו.

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. על סגולת לימוד תורה כתיב: "אם לא בריתי יומם...

    .
    על סגולת לימוד תורה כתיב: "אם לא בריתי יומם… חוקות שמים וארץ לא שמתי" ובמיוחד על לימוד תשב"ר כתוב: "אין העולם עומד אלא על הבל פיהם של תשב"ר"

    כל מטרת נגיף הקורונה להראות ליושבי תבל כי כל הרופאים בעולם,
    כל המדענים, היועצים והמנהיגים – עומדים חדלי אונים מול נגיף
    קטן ומזערי שהקב"ה הביא.

    ולצערינו הרב, במקום להתחזק באמונה ולהוסיף לימוד התורה בתתי"ם ובישיבות, להתכנס בבתי כנסת לזעוק ולהריע בלי סוף, אנשים חרדים ממשיכים להאמין במשרד הבריאות, להתרגש מהטירוף שאחז אותו, כי אנשים כופרים כשיש להם צרה מיד מאבדים עשתונותיהם ופועלים ללא הגיון או שכל בטירוף הדעת.

    כל בר דעת מבין שנתניהו מנסה לשגע מדינה שלמה בפחדים מוגזמים ומטורפים להציל את עצמו שיהיה מצב חירום, כדי שינצל מן הכלא ומהאופוזיציה. תראו: בארץ ישראל מתים מידי חודש מתאונות דרכים ומעישון מאות אחוזים יותר, ואין פוצה פה ומצפצף! וכאן כבר חודש וכמעט לא מת אדם בדומה לחו"ל, ואין צורך להיסחף לטירוף מוחלט!

    דבר אחד ודאי, כמו שאמר רבי עקיבא את המשל עם הדגים, שאם יוציאו את הדגים מהמים זהו מוות בטוח. וזה בדיוק מתאים למצב הנוכחי.

    הקורונה זהו מאה ספיקות – וביטול לימוד תורה ותשב"ר זהו סכנה מיידית ומוחשית, וזה גופא נסיון לנו, להאמין בהשי"ת ולא במשרד הבריאות! רח"ל.

    יהודים שיתו לבכם! יש לפנינו ניסיון עצום באמונה, לראות מי מאמין בהשי"ת באמת, ויודע שתורה מגינא ומצילא, ואם הגיע עלינו נגף, עלינו להוסיף בלימוד תשב"ר של ילדים במיוחד, וכן כל הישיבות ועולם התורה עליו להוסיף שעות לימוד ולכנס עצרות תפילה, ובעיקר להתחזק בשמירת עיניים שמירת הברית וקדושה וטהרה כי זה רצונו של הקב"ה לעת כזאת!

    להתפלל לקב"ה שהוא יושיענו ויגאלינו שנית "בקרוב" וישמיענו ברחמיו שנית לעיני כל חי לאמור הן גאלתי אתכם אחרית כראשית להיות לכם לאלוקים אני השם אלוקיכם.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. תפסיקו להתנהג כמו כת

    ותראו שמימדי השנאה כלפיכם פוחתים משמעותית.
    במקום לצעוק "אכלו לי ושתו לי", הגיע הזמן שתעשו חשבון נפש אמיתי ותתקנו את מה שצריך אצלכם במגזר (ויש הרבה מה לתקן).

    אזרח שומר חוק |
    הגב
  3. סוף סוף מישהו מתעורר. אבל אל דאגה עד שהם לא יקבלו סופית ובלי דרך חזרה את התפקידים שליבם יותא אליהם, אף אחד מהם לא יקרא את הבקשה שמתבקשת כבר זמן רב

    ואז זה יהיה קול קורא במדבר! לא לחיות באשליות.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  4. הנביא אומר שהקב"ה אמר ~ "שָׂנֵאתִי מָאַסְתִּי חַגֵּיכֶם וְלֹא אָרִיחַ בְּעַצְּרֹתֵיכֶם: (עמוס פרק ה פסוק כא) כִּי אִם תַּעֲלוּ לִי עֹלוֹת וּמִנְחֹתֵיכֶם לֹא אֶרְצֶה וְשֶׁלֶם מְרִיאֵיכֶם לֹא אַבִּיט. הָסֵר מֵעָלַי הֲמוֹן שִׁרֶיךָ וְזִמְרַת נְבָלֶיךָ לֹא אֶשְׁמָע." ח"ו.

    בס"ד
    עָלָה מָוֶת בְּחַלּוֹנֵינוּ:
    בואו ונבדוק המצב המר של היום:

    המגיפה החריפה שפוקדת את עם ישראל בעולם כולו הביאה אתמול ושלשום למותם של עשרות חרדים נוספים זי"ע – חלקם ממש צעירים בשנות הארבעים והחמישים לחייהם, כשהם מותירים אלמנות ויתומים רכים בביתם ה"י•

    חברים – בואו חשבון:

    * הקב"ה זרק אותנו מבתי הכנסת ובתחילה היה מותר להתפלל בחוץ.

    * עכשיו הקב"ה גם את התפילות הללו הקב"ה דוחה ויש לנו להתפלל יחידי.

    * הקב"ה זרק אותנו החוצה מהישיבות, וחדרים של תינוקות של בית רבן.

    * גם הלימוד תורה שלנו לא כל כך מתקבלים בשמים.

    * הגאווה והיהירות שלנו בחברה החרדית הביאה אותנו לאסון גדול ונורא שאחד מכל חבורת חרדים חולים בקורונה רח"ל ה"י ויצילינו מכל צרה וצוקה ומחלה.

    רואים מכאן ש…..
    – ד' לא שומר על מי שלא שומר על עצמו ברוחניות.
    – ד' לא מעוניין בלימוד התורה שלנו כפי שהיה עד עכשיו.
    – ד' לא מעוניין בתפילות שלנו כפי שהיו…. ואנחנו חייבים לשנות דרך
    התפלות. חייבים לחזק התפלות בלי דבור חול בשעת התפלה.
    – ד' מדבר איתנו דברי קשות ואנחנו מסרבים לשמוע רח"ל.

    הנביא אומר שהקב"ה אמר ~ "שָׂנֵאתִי מָאַסְתִּי חַגֵּיכֶם וְלֹא אָרִיחַ בְּעַצְּרֹתֵיכֶם: (עמוס פרק ה פסוק כא) כִּי אִם תַּעֲלוּ לִי עֹלוֹת וּמִנְחֹתֵיכֶם לֹא אֶרְצֶה וְשֶׁלֶם מְרִיאֵיכֶם לֹא אַבִּיט. הָסֵר מֵעָלַי הֲמוֹן שִׁרֶיךָ וְזִמְרַת נְבָלֶיךָ לֹא אֶשְׁמָע." ח"ו.

    *אנא עם ישראל היקרים הגיע הזמן להתעורר לחיות כיהודים של פעם.
    *נא ונא תתעוררו עכשיו עם כל הלב. המשיח כבר מגיע עכשיו….
    *ואני תפילה שד' ירחם עלינו בקרוב ממש, כי כעת עם ישראל עוד לא מבין רמזים, אז אני מבקש שהשם ית' ירחם עלינו וישלח לנו משיח צדקינו לגאלינו, ושנזכה לְמוֹעֲדִים וְלִרְגָלִים הַבָּאִים לִקְרָאתֵנוּ לְשָׁלוֹם, שְׂמֵחִים בְּבִנְיַן עִירֶךָ וְשָׂשִׂים בַּעֲבוֹדָתֶךָ, במהרה בימינו, אמן

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב