דרכונים ואלפי אירו: כך הצילו עובדי הרכבת את החופשה המשפחתית

בתום מבצע מורכב – תיק ובו דרכונים ואלפי אירו הושב לבעליו, רגע לפני העלייה למטוס לקראת החופשה המשפחתית

צוות תחנת רכבת ת"א ההגנה מורגל באיתור אבידות והחזרתן לבעליהן, אבל מבצע יוצא דופן להצלת החופשה המשפחתית בחו"ל כפי שאירע לפנות בוקר (רביעי), גם ותיקי התחנה לא ישכחו זמן רב.

בעת סיור שגרתי של מנהל המשמרת עוז יחזקאל ברציפי התחנה, בסמוך לשעה חמש לפנות בוקר, נתקל יחזקאל בתיק שמונח ברציף ללא בעלים.

לאחר וידוא קצר שלא מדובר בחפץ חשוד, לקח יחזקאל את התיק למשמורת, ושם גילה אוצר שכלל דרכונים של בני משפחה, 3,000 אירו לצד סכום של אלפי שקלים.

עוז יחזקאל, שהבין כי מדובר בתיק של משפחה מאופקים שהיו בדרכם לטיסה, עלה מיד מול פיקוד הנוסעים ועדכן את צוות תחנת נתב"ג על האבידה.
צוות נתב"ג פתח במבצע חיפוש שכלל סריקות וכריזה בכל רחבי התחנה, וכעבור זמן קצר הגיע נוסע מבוהל, שסיפר כי האבידה שלו.

לאחר אימות קצר של הפרטים, הגיע הנוסע לתחנת ההגנה, שם הושבה לו האבידה היקרה, ומיד חזר לנתב"ג, והספיק לטיסה לקפריסין, שם החלה החופשה המשפחתית בשלום.

"אין ספק שהעירנות של צוות תחנת ההגנה הצילה את החופשה המשפחתית שלנו" סיפר הנוסע, "נדהמתי לראות כי גם בתחנה עמוסה כמו תחנת ההגנה, צוות התחנה דואג לכל אחד כאילו הוא עול ומלואו."

"אנו קוראים לכל הנוסעים לשמור על כבודתם לאורך כל הנסיעה ברכבת", מציין עוז יחזקאל, מנהל המשמרת שאיתר את התיק, "אין סיפוק גדול יותר מלדעת שהצלחנו להשיב את האבידה היקרה ולהציל את החופשה המשפחתית."

עוד הדגיש יחזקאל כי במקרה של אבידה, זמינים עבורכם כל צוותי הרכבת ואנשי המוקד הטלפוני.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *