נציג שס התערב: החוף הנפרד יהיה פתוח כל השבוע גם לגברים ולנשים

אחרי שדיווחנו על שינוי ימי הרחצה בחוף הנפרד בטבריה – לגברים ולנשים בנפרד, בסיוע יור שס בטבריה, החוף יהיה פתוח במשך כל ימות השבוע גם לגברים וגם לנשים – בשעות נפרדות

אחרי שדיווחנו על שינוי ימי הרחצה בחוף הנפרד בטבריה – לגברים ולנשים בנפרד, בסיוע יור שס בטבריה, החוף יהיה פתוח במשך כל ימות השבוע גם לגברים וגם לנשים – בשעות נפרדות.

כזכור, השבוע פורסם כי החוף הנפרד בטבריה שהיה פתוח כל יום בשעות נפרדות גם לגברים וגם לנשים הוסב למתכונת אחרת. השבוע הודיעה הנהלת החוף כי הנוהל משתנה: יום גברים, ויום נשים, במודעה נכתב עוד כי בימים הקרובים יגייסו מצילים נוספים, וכי וההחלטה נפלה "בגלל מחסור במצילים".

בסיוע יור שס בטבריה יוסי אוקנין, הוא הצליח לפעול מול משרד הפנים להשיב את המתכונת הקיימת. וכך אומר לנו אוקנין הבוקר: "הצלחתי בעזרת ה׳ ובסיוע משרד הפנים. יכנס מציל נוסף לחוף הנפרד ומרגע זה הכניסה לגברים ונשים בהפרדה מלאה. כמו״כ בימים הקרובים החוף יכנס לעבודת סיום ההצללה והצניעות.

עם זאת, רבים בעיר הביעו סיפוק על ההחלטה הקודמת של העירייה אחד מהם הוא איציק אוחיון אברך בעיר, שמודה כי "המתכונת החדשה תגביר את חומות הצניעות שכן גברים לא ימתינו לנשים ולא הפוך".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *