דרעי חגג ניצחון: "חכם שלום הבטיח לי שנקבל 10"

יו״ר ש״ס השר דרעי נישא על כפיים בכינוס האלפים לרגל סיום מערכת הבחירות

 

יו״ר ש״ס השר דרעי נישא על כפיים בכינוס האלפים לרגל סיום מערכת הבחירות. דרעי כמו דרעי חגג את הניצחון הגדול של שס שגרפה על פי המדגמים 9 מנדטים. ״במשך 5 שנים גיהצו אותנו, מחקו אותנו, אמרו שש״ס סיימה את דרכה. אמרו שלא נעבור את אחוז החסימה וקיבלנו בסוף 8 מנדטים. אני כבר אומר לכם שלמרות ההסתה החמורה עלינו בעשרות אלפי קולות וזה אחרי ש׳עוצמה׳ גם לקחו לנו קולות״, אמר דרעי לקול צהלות האלפים.

יו״ר ש״ס השר דרעי הוסיף בכינוס האלפים לרגל סיום מערכת הבחירות – ״אני כבר אומר לכם שלמרות ההסתה החמורה עלינו בעשרות אלפי קולות וזה אחרי ש׳עוצמה׳ גם לקחו לנו קולות״ בזמן נאומו של דרעי צעקו האלפים ״ביבי צריך אריה חזק״. דרעי הגיב: ״עכשיו אריה צריך ביבי חזק״.

מרן הכהן הגדול חכם שלום כהן שליט"א אמר  ליו"ר ש"ס הרב אריה דרעי: תמסור לבחורי הישיבות שהבחירות נגמרו תחזרו לישיבה.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ילדים תמימים מנפנפים שלטים זוכרים את מרן חחח. רפורמים וחילולי שבת והשתכנזות והתרפסות לליטאים שרדפו את מרן ע''ה הא כך זוכרים את מרן לפני הבחירות לעבוד על התמימים הארור מכלוף באיטליה אמר הבוחרים שלנו אהבלים נוביל אותם איפה שנרצה דרקי לך לגיהינם מנוול חזיר פפפוווע יקח אותך מלאך המוות אמן

    ילדים תמימים מנפנפים שלטים זוכרים את מרן חחח. רפורמים וחילולי שבת והשתכנזות והתרפסות לליטאים שרדפו את מרן ע"ה הא כך זוכרים את מרן לפני הבחירות לעבוד על התמימים .
    הארור מכלוף באיטליה אמר הבוחרים שלנו אהבלים נוביל אותם איפה שנרצה דרקי לך לגיהינם מנוול חזיר פפפוווע יקח אותך מלאך המוות אתה וכל השמאל אמן

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב