דרעי חשף: "ליברמן סגר עם גנץ והערבים"

השר דרעי הזהיר בנאומו כי ליברמן כבר סגר עם השמאל וקרא למצביעי הימין שלא להצביע לישראל ביתנו, "היום אפשר לחשוף שמי שטירפד את כל הקמת ממשלת האחדות זה אותו ליברמן שאמר לגנץ כי הוא יהיה ראש ממשלה״

יו״ר ש״ס השר דרעי השתתף הערב בכנס פתיחת מטה השטח של תנועת ש״ס בהשתתפות כל חברי הכנסת של התנועה ומאות נציגים ופעילים.

השר דרעי הזהיר בנאומו כי ליברמן כבר סגר עם השמאל וקרא למצביעי הימין שלא להצביע לישראל ביתנו – ״יש רק אשם אחד לכל המצב שהמדינה נמצאת, שמו אביגדור ליברמן. כל האחריות למצב הזה מתחילתו ועד סופו זה הוא. היום אפשר לחשוף שמי שטירפד את כל הקמת ממשלת האחדות זה אותו ליברמן״, גילה דרעי.

בנאומו בכנס ש״ס הזהיר דרעי – ״אכן ליברמן אומר את האמת הפעם. יש סיכום ברור שכבר סוכם בינו ובין לפיד, גנץ, מרצ, טיבי ועודה להקים ממשלה מיד לאחר הבחירות. זאת עובדה וסיכום. אני אומר זאת באחריות ובידיעה ברורה. הפעם ליברמן אומר את האמת. לכן הפעם עכשיו הסכנה היא אמיתית״.

דרעי חזר ואמר כי – ״‏ממשלת שמאל כבר בפתח. היא רוקמת עור וגידים. בפעם הראשונה נלחמנו על קיומה של תנועת ש״ס, לא ספרו אותנו בסקרים. אבל אף אחד לא חשש שלא תוקם ממשלת ימין. גם בפעם השנייה ידענו שבסוף יהיה טוב ושלא נהיה באופוזיציה. אבל הפעם אם לא נעשה ממש מסירות נפש על ארץ ישראל, עם ישראל ותורת ישראל – תהיה כאן ממשלת שמאל עם שנאה לדת וליהדות״.

עם זאת, דרעי הבטיח כי יסייע לליכוד בבחירות – ״הפעם נשקיע הרבה יותר מאמץ בעבודה בשטח. נעניתי לבקשתו של רה״מ ושל השר ישראל כץ לעבוד בשיתו״פ מלא עם ׳הליכוד׳. אני יעמיד לרשותם את כל העזרה. גם נתניהו יודע שאם יש מישהו שהוא צריך לסמוך אליהם, זה אנחנו. ארץ ישראל זה שלנו בזכות אבותינו״

לדברי דרעי – ״אם כל מפלגה מהגוש תדע להביא עוד 10% מהקולות אנחנו נהיה עם מעל 60 מנדטים. אפשרי להביא לניצחון. חזרתי עכשיו מנתב״ג מסיור עם חברי השר ליצמן, רואים איזה גן עדן. סידרנו שם הכל ולאנשים טוב להם. בדיוק בגלל זה האדישות הזאת. רק כשאנשים יבינו שהכל הולך להיפסק, כולל החינוך של ילדינו, רק אז יבינו את גודל הסכנה״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *