דרעי: "לא בטוח שנתמוך בנתניהו"

בבוקר שלאחר פיזור הכנסת יו"ר שס אריה דרעי אומר בראיון לתקשורת כי אם גוש הימין לא ישיג רוב של 61 אז לא בטוח שהגוש ימשיך לעמוד מאחורי נתניהו

בבוקר שלאחר פיזור הכנסת יו"ר שס אריה דרעי אומר בראיון לתקשורת כי אם גוש הימין לא ישיג רוב של 61 אז לא בטוח שהגוש ימשיך לעמוד מאחורי נתניהו. בריאיון לדקל-סגל בכאן רשת ב', אמר דרעי "אני בשנה האחרונה הוכחתי לכולם והייתי יציב עד הסוף לשמור על נתניהו וללכת עם הליכוד. חשבתי שנתניהו הוא ראש הממשלה שמדינת ישראל זקוקה לו בעת ההיא עם כל הניסיון שלו. נמשיך לתמוך בנתניהו ולהיות איתו יחד, אני מקווה שהפעם נביא תוצאות", אמר אבל הדגיש: "מה יקרה אחרי הבחירות עם הגוש לא יצליח להביא 61 מנדטים? אני לא יודע להגיד".

"לגוש הימין יש יותר מ-61 מנדטים. לצערי הרב מאבקים פנימיים ואגו בגוש גרמו לכך שלא קיבלנו 61 מנדטים. אני מקווה שהפעם ישכילו בציבור הדתי-לאומי לעשות סדר ולרוץ ביחד"‎, טען דרעי.
דרעי תקף את ליברמן ולפיד: "ליברמן ולפיד מתוך שיקולים פוליטיים וסגירת חשבונות אישיים מול רה"מ גרמו למצב. בישראל ביתנו כועסים על החקירה נגדם ולפיד על פיטוריו מתפקיד שר האוצר".

ח"כ ביטן (ליכוד) אמר במהדורה המרכזית כי "זה הצ'אנס האחרון של נתניהו לנסות ולהרכיב ממשלה".

לדברי ביטן, "בהתחלה נתניהו רצה באמת ובתמים ללכת לממשלת אחדות, עם הזמן יכול להיות שהוא אמר שהוא ילך על הצ'אנס שיוציא 61 מנדטים … הוא ביקש חצי שנה להישאר בממשלה שהיא ממשלה בלי בחירות, על מנת להתקדם קדימה. הם לא רצו את זה. הוא ביקש גם דברים מסוימים והם לא רצו. הם רצו בחירות"

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מאואן אובדיה מחרבן בחלום

    ספרדים סכין קדוש מימונה נודרים דוקרים
    קבודדד
    מרוקאים קבודדד לידקור

    אוי מאואן מאואן איך זיינו אותך מאואן אובדיה |
    הגב