דרעי: "לצערי הרב סיכמנו על תאריך לבחירות חדשות"

בסיור שקיים במבוא מודיעין התייחס השר דרעי להחלטת ראשי המפלגות לקבוע תאריך מוסכם לבחירות, "לצערי נלך לבחירות, אבל נתניהו שוב יהיה ראש ממשלה"

בסיור במבוא מודעין התייחס השר דרעי להחלטת ראשי המפלגות לקבוע תאריך מוסכם לבחירות, ואמר כי "היום, בישיבת ראשי המפלגות סיכמנו, לצערי, על הגשת החוק לפיזור הכנסת. אני אומר לצערי כי לא הלכנו לבחירות כדי ללכת שוב לבחירות, הבוחר אמר את דברו. 65 מנדטים בחרו בנתניהו לראשות הממשלה וזה הרצון האמיתי של רוב העם".

דרעי הוסיף ואמר: "התאריך המועדף על כל מרכיבי הקואליציה הוא מה שיותר מהר, 90 יום, שזה ה-27 לאוגוסט. אני מפנה קריאה אחרונה לליברמן: עם ישראל לא צריך היום שוב בחירות. ראשית, זו הוצאה ענקית מאד שיכולה לפתור הרבה בעיות, בנוסף אנחנו כבר הרבה זמן בממשלה שלא יכולה לקבל החלטות ויש לנו אתגרים רבים בבטחון. בדרום ובצפון מאתגרים אותנו יום יום שעה שעה. יש מתח גדול מאד במפרץ הפרסי".

לסיום אמר דרעי" "גם בבחירות הבאות אני מעריך שנתניהו ייבחר שוב וגוש הימין יעלה ואפילו יתחזק, כך שאני לא רואה את התועלת בבחירות. הויכוח הוא מינורי. המפלגות החרדיות עשו צעדים מרחיקי לכת לכוון ליברמן, הרבה מעבר לחמישה מנדטים שיש לו. הוא חייב לגלות אחריות, ולהתגמש ולהקים את הממשלה רגע לפני שהיא מתפזרת".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *