צפו: האדמו"ר הדהים את החסידים: השידוך והמופת

האדמו"ר סיפר כי בחנוכה הבטיח לו 'הינוקא' – הגאון העצום הרב שלמה יהודה שליט"א – שהיום יגיע השידוך של בתו ובדיוק כך בדיוק היה

האדמו"ר הגאון הגדול רבי שלמה בוסו נכד 'הבבא סאלי' חשף השבוע באירוסי בתו סיפור מופת מדהים. האדמו"ר סיפר כי בחנוכה הבטיח לו 'הינוקא' – הגאון העצום הרב שלמה יהודה שליט"א – שהיום יגיע השידוך של בתו ובדיוק כך בדיוק היה.

במהלך אירוסי בתו של הגאון הגדול האדמו"ר רבי שלמה בוסו עם בן הגאון הגדול רבי גדעון עטיה, מחבר 'גביע הכסף' על הש"ס, סיפר האדמו"ר סיפור מופת שהדהים את הנוכחים.

"ברוך השם זכיתי להתוודע לצדיק יסוד עולם גאון הגאונים – 'הינוקא'", פתח האדמו"ר את סיפורו, והוסיף: "איני יודע עוד איזה תואר אפשר להגיד עליו, שכל התורה כולה מונחת בחיקו ממש כנתינתה מסיני וגאונותו העצומה ניכרת משיעוריו, וביחוד מתשובותיו, וענוותו עולה על הכל. "ממש מזכיר את סידנא בבא סאלי, מאז הבבא סאלי לא הרגשתי כזה רגש מיוחד" .

"זכיתי לדבר עימו חמש פעמים, ובכל פעם בקשתי את ברכתו עבור השידוך של הבת וציפיתי לישועה בכל פעם הוא אמר לי בעזרת השם בקרוב לא צריך לומר מתי, זה לא טוב.

בחנוכה הגעתי אליו שוב ואמרתי לו 'כבודו היום חנוכה זה בחינה של למעלה מהטבע, אני רוצה שכבודו יגיד מתי"..

הוא הסתכל בנרות החנוכה, הסתכל עליי ואמר היום! ממש ככה בפשטות היום!.

וכך היה, "בשעות הבוקר התקשרו להציע את השידוך הזה ושבוע למחרת כבר היה וורט", סיים האדמו"ר את סיפור המופת המדהים.

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ל1

    אתה עוד אחד שמזלזל אתה אפילו לא מכיר תראה אותו במציאות ותזדעזע אם אתה מגיע לציפורן רגלו?

    דוד |
    הגב
  2. עוד אחד

    שלמה בוסו אני שכנו בשכונת הר נוף שמכיר אותו ואת משפחתו עשרות שנים מקרוב עוד איזה בבא שצוחק על העולם מסכנים משפחת עטיה לא יודעים באיזה בור עכור נפלו ובאיזה משפחה נפלו הבור ריק אין בו מים אבל נחשים ועקרבים יש בו ועוד מרעין בישן אני מתפלל שזה לא יגמר בגירושין ובחילול השם גדול חבל על הרב עטיה

    עוד אחד |
    הגב
  3. הינוקא זה צדיק בסדר גודל אחר לגמרי גם תלמידי חכמים עצומים ואדמורים גדולים מגיעים אליו

    כל שאלה ששואלים אותו הוא עונה במקום מאות מקורות מכל הספרים שיש ביהדות ושולחים אליו מבתי דינים את השאלות הכי מסובכות

    יוני |
    הגב