האזינו: הגר"מ מאזוז תוקף את דרעי: "אתה לא בעל הבית על הממשלה"

בעקבות ה"וטו" לדברי אנשי הרב שהטיל דרעי על הכנסת אלי ישי לגוש הימין, תקף הגר"מ מאזוז את דרעי בחריפות: "על לפיד הוא לא הטיל וטו, רק על אדם אחד, יחיד ומיוחד". האזינו להקלטות

הכעס הגדול בין ביתו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי מאיר מאזוז על שר הפנים אריה דרעי ממשיך, זאת למרות שכבר עניין סגירת הרשימות מאחורינו, ו'יחד' כידוע הודיעה על ריצה בנפרד.

בהקלטה שהגיעה לידי אתר 'אקטואליק' נשמע ראש ישיבת כסא רחמים, הגאון רבי מאיר מאזוז מתבטא בחריפות נגד יו"ר ש"ס אריה דרעי, על כך שהוא כביכול הטיל "וטו" על כניסת אלי ישי לממשלה.

מנהיגה הרוחני של 'יחד' ורבו של אלי ישי נשמע אטמר בהקלטה כי "אריה דרעי לא הטיל וטו על יאיר לפיד, ולא על בל"ד, אלא רק על אחד יחיד ומיוחד. מדוע? אתה לא בעל הבית של הממשלה", פנה בדבריו לדרעי.

בהקלטה נוספת הרב מאזוז נשמע תוקף את דרעי על תקופתו במשרד הפנים, בשנים שבהן היה מנכ"ל המשרד. "הוא אמר: אני מודה למדינה שמינתה אותי למנכ"ל משרד הפנים, וכולם צחקו עליו", סיפר הרב מאזוז, שהמשיך את המתקפות האישיות על השר דרעי, זאת בעקבות הדיווח על כך שהוא התנגד למינויו של אלי ישי לתפקיד כלשהו לאחר הבחירות.

האזינו להקלטות המלאות:

5 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אני מאשים!

    אני מאשים!!

    לא נמחל ולא נסלח לדרעי שסובב בכחש את הרב מזוז!!

    שבועיים וחצי היה מתקשר הבצל בעצמו לרב עידן, ראש כולל של כסא ורחמים, היה בקשר איתו פעמיים שלוש בכל יום ויום.

    סחב את הזמן, וכמו לבן "החליף את משכורתי עשרת מונים" – מאה פעמים. עד שהגיעו לכדי סיכום, שיהיו 2 נציגים לרב מאזוז במקומות ריאליים בשס, ותפקיד חשוב לאלי ישי מחוץ לכנסת. ראש הישיבה הסכים גם לזה למען השלום…

    אבל ביום האחרון להגשת הרשימות, שלח ניצוץ לבן הארמי את הרב דוד יוסף למרן הרב מאזוז, ושם חזר בו מכל הסיכומים. לא מוכן לתת שום דבר לאלי ישי, גם לא מחוץ לכנסת. לא מוכן לתת אפילו נציג אחד לרב מאזוז, רק צביקה כהן מירושלים, שהוא אחד מהדרעונים, הוא יחשב כנציג כסא רחמים. בושה וחרפה!!!!!

    הכלב הרע הזה, מהיום הראשון הוא לא התכווין לתת כלום לרב מאזוז. הוא רק רצה שלא ילכו עם הבית היהודי, ובכוונה הטעה את מרן רב מאזוז שיחשב שהדיבורים רציניים, ולא יסגור עם האיחוד או עוצמה וכדומה. גם כל הסיפור של המפץ החרדי נועד כדי להטעות את אלי ישי, שלא יסגור עם האיחוד הלאומי או עוצמה יהודית או הבית היהודי, כאילו הוא נכנס בתוך האיחוד הזה.

    הוא חשבה לרעה אלוקים חשבה לטובה. אנחנו נעבוד בכל הכח, ולא נקבל רק מקום או שניים באיחוד מפלגות הימין, אלא נכניס ארבעה או חמישה מנדטים, סולת נקייה, נציגים שכולם נשמעים לדעת תורה של מרן הרב מאזוז שליט"א.

    אנחנו נכנס לכנסת ולממשלה, וניצוץ לבן הארמי יכנס לכלא, עוד השנה, אמן.

    אלי ישי אחריך באש ובמים |
    הגב
  2. דורעי ילך עם גנץ. כמה שאומר יותר חזק ביבי הוא ילך עם גנץ

    אז אותו טיפש שכתב שאנחנו נגרום לממשלת "רבין", חביבי! את ממשלת רבין עשה דורעי כשאלי ישי בכלל לא היה בכנסת, גם עכשיו ילך עם גנץ גם כשלא נרוץ.

    אלי ישי אחריך באש ובמים |
    הגב
  3. מרן ראש הישיבה הגאון הגדול מאיר עיני ישראל הרב מאיר מאזוז שליט"א

    יזכנו ה' וימשיך הרב לנהל את עדתו בתוכנו, יאריך ה' ימיו בטוב ושנותיו בנעימים, יזכה להמשיך ולהפיץ תורה בתוכנו ויפוצו מעיינותיו חוצה.
    בהצלחה ענקית לנציגו נאמן ביתו יו"ר תנועת יחד אליהו ישי היקר, אוהבים אותך!

    חרדי |
    הגב
  4. אוי לה לבושה..אוי לאלי ישי מיום הדין על כך שלכלך את מרן הרב מזוז ברפש

    מה תגידו תומכי אלי ישי כשיתברר שהמנדט שזרקתם לפח ירום לממשלת רבין נוספת???
    איפה השכל?

    ועוד שאילה למחשבה..למה אל ישי לא התעקש שהרב מזוז יהיה במועצת חכמי התורה במזן שהיה מולך בש"ס

    דיייב |
    הגב