האחוזה החדשה של איל הנדל"ן בגבעת שמואל • בקליינע

השבוע במדור הפפראצי של 'אקטאוליק': המעבד עובר לדירת איש הסטורי, מחאת ה'בובו', חלוקת הג'ובים בכנסת – העוזר החדש של עומר ינקלביץ', והגיסים שנאלצו להפריד כוחות, ומיהו איש התקשורת שהלך עם נעלי בית במרכז בני ברק?

שבוע עמוס וגדוש עבר על עם ישראל, וגם בקליינע עטה על עצמו בסופ"ש את מגדל ה'בובו' כאות סולדריות עם הביקורת הבוטה כנגד מנחת טקס המשואות.

בקליינע מברך את יקיר בקליינע איל הנדל״ן והסטורי שוקי סלומון לרגל המעבר לאחוזה בגבעת שמואל כפי שדווח לראשונה בבקליינע. ועוד, כפי שדיווחנו, גם יואלי דיקמן עבר השבוע דירה – לדירתו הקודמת של סלומון בפאתי עיר התורה והחסידות.

ובינתיים, אותו יואלי – הלך לים.

אל מחאת הבובים שהיכתה גלים ברשת, הצטרפו אנשי ברנז'ה רבים שעטו על ראשם בד, מגבת, ואף מזרון.

הנה לכם: מנדי גרוזמן משמר את מנהגי חב"ד וחובש פאה לראשו, מיילך עטה על עצמו בד ויצו פלדמן קיפל את המזרן לאות הזדהות עם מיס עולם לשעבר.

רכילות ממשכן הכנסת:

בקליינע סיים לנקות את המנגל מהחג, והחליט לעשות סדר מהנעשה בלשכות הח"כים בכנסת:

מעתה אמרו "יהודה גליקמן יהדות התורה" ו"יהודה גליקמן מכחול לבן". בשבוע הבא יצטרף לכנסת יהודה גליקמן לשעבר (הנחל החרדי, לשכת שלמה רוזנשטיין ועיתון בקהילה), וימונה ליועץ חקיקה בלשכת הח"כית החרדית עומר ינקלביץ.

ולכל השואלים, גליקמן הוא בן דודו של יהודה גליקמן – דובר ח"כ יעקב אשר מיהדות התורה. ואגב, גם יוני מרטין גויס ללשכתה של הח"כית החרדית.

עוד מהנעשה אצל ח"כ יעקב אשר: חבר מועצת עיריית פתח תקווה ומספר 10 ברשימת יהדו"ת לכנסת אליהו ברוכי ימונה לעוזר ח"כ יעקב אשר.

במעבר חד ללשכת ח"כ מיכאל מלכיאלי מש"ס: איחולי מזל טוב ליועץ החקיקה עקיבא חופי, לרגל הפיכתו לעורך דין.

ובקפיצה ללשכת ח"כ יואב בן צור, גם הוא מש"ס, העוזר שלום קבסה פרש לטובת תפקיד בלשכת ח"כ ינון אזולאי, ואם תשאלו למה, תבררו מי גיסו במשרד הדתות. כך שרצו למנוע אפשרות ששני גיסים יעבדו יחד באותה לשכה.

בלשכת יו"ר ש"ס אריה דרעי מחפשים ראש מטה וראש לשכה. ראש מטה בעקבות מינוי משה ארבל לח"כ, וראש לשכה בעקבות עזיבתה של שפרה אסרף לאחר כמה שנים. אסרף חוזרת לעבוד בעיריית ירושלים.

המיקום: מלון אריסטוקרט בב״ב. שבת בבוקר. בשמחת הקידוש לרגל הולדת נכדתה של יועצת רה״מ רבקה פאלוך נצפו משוחחים ארוכות יו״ר דגל התורה ח״כ משה גפני, בנה רוני פאלוך, הרל״ש שלומי פולק והעיתונאי ישראל כהן.

כלי התקשורת החרדים העדיפו משום מה שלא לעסוק בפרשה הת"תים שמסעירה את הפלג הירושלמי – וזה לאור מבול הטיעונים הנשמעים מכל הצדדים.

אשת הפרסום החרדית שושי שטוב (שהצביעה בבחירות האחרונות ליהדות התורה), הציגה לעיני כל אומת הטוויטר את השולחן מעוטר בדגל ישראל במהלך יום העצמאות, מה שעורר ביקורת ברשת מצדו של יחזקאל רוזנבלום נציג החרדים העובדים במפלגת יחד.

תכונה רבה שררה השבוע באולפני רדיו 'קול ברמה' שם נערך פאנל בהשתתפות מוטקה בלוי, דב הלברטל, אלי ישי, ושורה של עיתונאים חרדים שטרחו ובאו לאולפן לדיון מרתק על החרדים ויום העצמאות.

בקליינע שעבר השבוע ליד מכון מור הבחין ביקי אדמקר יוצא מהאולפן כשהוא רוכב על קורקינט. צפו ותהנו.


אלי ישי נצפה משוחח עם דב הלברטל על הכוח האלקטורלי של עוצמה יהודית. כמובן שישי גימד את כוחם לאור התוצאות בבחירות האחרונות.

והנה הלברטל מנצל את זמנו הפנוי ללימוד תורה. ועל זה צייצו חכמים: קידוש השם.

לא הרחק משם הרב יעקב ב. פרידמן מדגמן נעלי בית בלי גרביים.

עדיין במכון מור: מיזם חדש ומפנק של 'קול ברמה' יאפשר לעובדי המערכת להיפגש עם מנכ"ל הרדיו אריאל דרעי על כוס קפה וקרואסון ולהגיש הצעות ייעול.

כוכבי 'קול ברמה' נחתו השבוע אצל העיתונאי יצחק קקון בשדרות. בקליינע רק מציע שבפעם הבאה לא יגישו שם כוסות זכוכית שיכולות להתנפץ מההדף

ובאולפן המאולתר בבית חב"ד בעיר

המוני חסידי ברסלב נהרו השבוע להילולת של הרה״ק רבי ישעי׳לה מקערעסטיר זי״ע שהתקיימה ליד בודפשט שבהונגריה. משלחת של אישי ציבור ואנשי עסקים ממודיעין עילית וירושלים השתתפו במסע אל קברו של מגרש העכברים בהם: נחמן בנשעייה, ישראל קניג, חבר מועצת מודיעין עילית נחמן ניימן, ושרגא ניימן, חובב המסעות.

וחונא דייטש המשיך משם את כל הדרך לביקור בעיירות הפסטורליות במזרח אירופה, השבת הוא שהה בז'יטומיר שבאוקראינה. בשישי הוא דיווש להנאתו באגם המקומי.

דב אייכלר, מ'כאן' חדשות ממשיך לעשות חיים בחו"ל, עם אברי דרור ושאר החברים, וגייס בקוזומל שבמקסיקו גם את המפיק החסידי שולם וגשל.

פנצ'ר בדרך לקברות צדיקים: הרב מרדכי חסידים וקובי פרץ נתקעו בדרך למירון ולקחו את זה באיזי.

מוטי שטיינמץ נצפה כשהוא קונה חלות לשבת ושליח בקליינע למאפייה הבני ברקית לכד את בעל קול הזמיר

המפכ"ל לשעבר נצפה במסעדה בגבעת שמואל

המפיק הדגול דוד פדידה מתחזק מגדל זקן לרגל ל"ג בעומר

בעל הקומזיצים פיני איינהורן, חזר ממקסיקו עם אנרגיות חדשות והדביק את איתמר בן גביר ב'אווירה', במהלך קניות שערך בשוק מחנה יהודה.

ברכת מזל טוב לזמר שלמה אשר לרגל הולדת הבן.


בשמחת הברית שהתקיימה בשבת כובד השדרן אלעד כהן בברכות. ויקרא שמו בישראל: מאיר. אבי הבן עובד כעת על שיר להיט מיוחד שהולך לכבוש את רחבות הריקודים.

ברכת מזל טוב ליוסי צמח, חבר הנהלת ארגון מד"א דרום והאיש של קבוצת 'הכוורת' לרגל הולדת בנו בשעה טובה.

שבוע טוב!

ראיתם 'סלב' חרדי בפוזה הראויה לצילום? נתקלתם במישהו מעניין מהמגזר פתאום לידכם? מפגש מעניין בין רבנים? ידיעות חמות, רכילויות כשרות, ותמונות בלעדיות שנקלטו על ידכם ימשיכו להתקבל במייל של המדור: [email protected] או לשלוח לווטסאפ 058-4742968– סודיות מובטחת

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *