הבול החדש שיהיה שווה הון יום אחד

בולי ישראל תופסים מקום של כבוד בבולאות העולמית, זוכים לעניין רב ונחשבים למבוקשים על ידי האספנים

לרשימה המכובדת של בולי מדינת ישראל הצטרף היום בול חדש שמציין מאה שנה להקמת ההסתדרות. הבול הושק בישיבת הנהגה מיוחדת שנערכה בבית נבחרי ההסתדרות, במעמד יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד, מנכ"ל דואר ישראל דני גולדשטיין, מנכ"ל ההסתדרות, עו"ד אופיר אלקלעי, יו"ר הסתדרות עובדי המדינה, אריאל יעקובי, יו"ר ארגון העובדים הארצי בדואר, שמעון פרג'ון ומנהל השירות הבולאי, אלחנן שפירא.

ערכו הנקוב של הבול החדש הוא 2.5 שקל – שווה ערך למשלוח מכתב רגיל בארץ, והוא יופץ החל מהיום בסניפי הדואר ברחבי המדינה.

מידי שנה מנפיק השירות הבולאי כ-40 בולי דואר חדשים אשר מייצגים בתוכן שמופיע בהם את עמדותיה וערכיה של המדינה, ואת המוסדות והאישים שיש להם תרומה מכרעת לקיומה. מאז הקמת המדינה, ולאורך השנים, בולי ישראל תופסים מקום של כבוד בבולאות העולמית, זוכים לעניין רב ונחשבים למבוקשים על ידי האספנים.

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, הודה לדואר ישראל ולשירות הבולאי במעמד הנפקת הבול וציין כי: "במאה השנים שחלפו מאז הקמתה, הצליחה ההסתדרות למצב את מעמדה כאחד מארגוני העובדים הבולטים בעולם. נמשיך למנף את עוצמתה של העבודה המאורגנת כדי להבטיח שהעובדים בישראל, בדיוק כמו הדמויות שמופיעות על הבול – יהיו תמיד זקופי קומה, ויביטו למעלה וקדימה – אל העתיד".

מנכ"ל חברת דואר ישראל, דני גולדשטיין אמר: "אנו גאים להשיק את הבול, אשר מבטא את ההכרה וההערכה לחשיבותה של ההסתדרות הכללית בעיצוב פני החברה ותרומתה לרווחתם של העובדים בישראל".

בול ההצדעה להסתדרות עוצב על ידי מעצבת הבולים הוותיקה מירי ניסטור. הצעתה של ניסטור נבחרה בהליך תחרותי בו לקחו חלק בכירי המעצבים בתחום. בגוף הבול מופיעים איורים של עובדים שמייצגים עבודות ומגזרים שונים בחברה הישראלית. בין עבודותיה הקודמות של ניסטור: בול המאבק בסרטן השד, בול לחגיגות 60 שנה למדינת ישראל, בול אריק איינשטיין, בול המוקדש לשפת הסימנים ובולים נוספים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *