הבוקר: 'יתד' במתקפה חריפה נגד האתרים החרדיים

אחרי שנים של שקט, ואחרי שחברי הכנסת של 'דגל' מתראיינים בקביעות לאתרים החרדיים – הבוקר מתקפה יוצאת דופן ביומון הליטאי נגד האתרים החרדיים: "מחדירים את תרבות הרחוב"

מתקפה יוצאת דופן הבוקר ביומון הליטאי 'יתד נאמן' נגד אתרי החדשות החרדיים: אחרי מספר שנים של שקט בנושא הזה, ולאחר שבמשך הזמן החלו אף הח"כים הליטאיים, האמורים להישמע להנהגה הרוחנית של 'דגל התורה' להתראיין בקביעות לאתרים החרדיים – הופתעו קוראי היומון למצוא הבוקר את המתקפה נגד האתרים.

בעיתון מתפרסם הבוקר, לצד כתבה נרחבת בנושא, מכתב ממספר רבנים, בהם הגר"י זילברשטיין, הגר"י סילמן, הגר"ש רוזנברג ועוד, בו נכתב: "כבר עוררו גדולי ישראל על החורבן הנעשה על ידי אתרי החדשות המכנים עצמם "חרדים" ומפיצים לשון הרע ורכילויות.

"לדאבוננו הם ממשיכים ללא הרף בדרכם ואף ירדו להחדיר את תרבות הרחוב באופן חמור, מביאים דברי פריצות ומקררים כל ענין שבקדושה, ומהווים סכנה לשמירת צביון היהדות הנאמנה".

על החתום, כאמור, שישה רבנים מוכרים מהציבור החרדי.

"בכתבה המצורפת למכתב נכתב כי מכתב הרבנים מגיע בעקבות "הפרצות הנוראות ומושגים זרים לרוח ישראל, המודרים באתרים חדשותיים הקוראים  לעצמם חרדים, כשחלקם מנסים לשנות את כל אופיו של הציבור החרדי ודרך החינוך".

בכתבה, נאמר בשם הגר"ש לוינשטיין, מרבני משמרת הקודש והחינוך, כי "הובאו לפני הרבנים הוכחות כי באותם אתרים יש דברים  הכרוכים באיסורים דאורייתא רבים, ולא מובן כיצד גופים חרדיים מרשים לעצמם לשתף פעולה בראיונות לאותם אתרים". כאמור, גם חברי כנסת מ'דגל התורה' הליטאית מתראיינים לא פעם לאתרים החרדיים.

בכתבה אף אף צוין אתר מסוים נגדו כוונה הפעם ההתקפה, ונכתב כי "הגדיל לאחרונה לעשות אחד מאותם אתרים בפרסום מגמות שונות המעודדות גיוס לצבא, וחדירת השקפות זרות ופסולות בגישה לחינוך הטהור, ועידוד לימוד באקדמיות ומכוני לימוד פסולים".

מכתב הרבנים:

הכתבה המלאה:

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ואתר חדרי חרדים למשל, סתם כך התאהב בדגל בתעמולת הבחירות ואחריה? פשוט

    מאהבת דגל? פשוט מאהבת "חינם"?

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב