הבוקר: פיגוע דריסה בבנימין – שני לוחמים נפצעו

תקלה ברכבם של הלוחמים גרמה להם לעצור ביציאה מהכפר נעמה מערבית לרמאללה, שם האיץ לעברם רכב פלסטיני בניסיון לדרוס אותם

פיגוע דריסה הבוקר: שני לוחמי צה"ל נפצעו הלילה (שני) לאחר שנפגעו מרכב פלסטיני שהאיץ לעברם בכפר נעמה מערבית לרמאללה. בפיגוע נפצע קשה קצין צה"ל, ולוחם מג"ב נפצע באורח קל. השניים פונו לבית החולים תל השומר ברמת גן. כוח צה"ל שהיה במקום הגיב בירי לעבר הרכב הדורס, וכתוצאה ממנו נהרגו שני מחבלים והשלישי נפצע קל.

מדובר צה"ל נמסר כי המחבלים דרסו ברכבם מספר לוחמי צה"ל שעצרו בצד הדרך ביציאה מהכפר. מתחקיר ראשוני של הפיגוע, עולה כי תקלה ברכבם של הלוחמים גרמה להם לעצור ולרדת מהרכב. אחרי שירדו ממנו ביציאה מהכפר – התרחש הפיגוע.

מקורות פלסטיניים דיווחו כי לאחר הפיגוע, התפתחו בכניסה לכפר נעמה עימותים בין תושבי המקום לכוחות צה"ל. בין השאר, יודו אבנים ונורו גז מדמיע וכדורי גומי.

ישי ראוכברגר, פרמדיק מד"א שטיפל בפצועים, סיפר לאריה גולן בתוכנית "הבוקר הזה" בכאן רשת ב': "קיבלנו את הקריאה על שני צעירים שנפגעו מרכב באזור השעה 3:45. כוחות צה"ל שהיו במקום ישר התחילו בטיפול ואנחנו חברנו אליהם. שני הפצועים היו בהכרה, נאלצנו להרדים ולהנשים את החייל שנפצע קשה, בגלל אופי הפציעות שלו. הפצוע הנוסף היה במצב קל עם חבלות בגפיים ובהכרה מלאה. שניהם פונו במצב יציב".

דובר חמאס, חאזם קאסם, הגיב על פיגוע הדריסה ואמר: "הדבר מוכיח שהעם הפלסטיני לא עובר לסדר היום על ייהוד ירושלים, והוא ימשיך במאבקו עד שתשוחרר ארצו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *