הקשר המפתיע של ג'ראד קושנר עם הגרד"ח פינטו. צפו

השבוע הגיע אורח מיוחד לבית העלמין היהודי בקזבנלנקה שבמרוקו: חתנו של נשיא ארה"ב טראמפ, ג'ראד קושנר, שנלווה אל האדמו"ר רבי דוד חנניה פינטו, שהגיע במיוחד למרוקו בשליחות המלך מוחמד. צפו בוידאו

"היה לי שנים ארוכות חלום, וזכיתי להגשימו", כך אמר ג'ארד קושנר, יועצו הבכיר וחתנו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, לאחר שנשא תפילה על ציון קברו של הצדיק המקובל הנודע, רבי חיים פינטו (השני) זצ"ל.

ביקורו של קושנר, התקיים בצהרי היום בבית העלמין היהודי בקזבלנקה, שם נערך לכבודו טקס מרגש של תפילה וברכה להצלחה בתפקידו המורכב.

צפו בוידאו:

התפילה המיוחדת נערכה על הציון, על ידי נכדו, הצדיק המקובל האדמו"ר רבי דוד חנניה פינטו שליט"א, ראש מוסדות 'אורות חיים ומשה' בארץ ובעולם, שהגיע למרוקו במיוחד, לבקשתו האישית של מלך מרוקו מוחמד.

הרב פינטו קיבל את פניו של קושנר בבית העלמין, ובמעמד המרגש בירכו בזכת אבותיו הקדושים, שושלת הרבנים לבית פינטו, בהצלחה גדולה בהמשך דרכו, ושה' יעזרהו במשימות החשובות שמוטלות על כתפיו, ביניהם הבאת השלום המיוחל.

"הקב"ה נתן בידיך את הכח להשפיע על העולם כולו, עם השלכות ישירות על בני העם היהודי בכל רחבי העולם. זוהי זכות עצומה וחובה גדולה שאנחנו מתפללים כל העת שתזכה למלאה על הצד הטוב ביותר, שתהיה שליח טוב לעשות דברים טובים בקידום השלום בעולם כולו", אמר האדמו"ר לקושנר הנרגש.

בשיא המעמד נשא הרב את תפילת "הנותן תשועה למלכים" פעמיים: בפעם הראשונה לכבוד האכסניה והתפלל לכבוד והצלחת המלך מוחמד. בפעם השנייה עשה זאת לכבודו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, "שמלכותו מלכות חסד ופועל רבות להשכנת שלום בעולם כולו".

קושנר, שמלמשפחתו קשר אישי עם הרב פינטו מזה כעשרים שנה, הודה עמוקות לרב והוסיף תפילה שזכות הצדיקים אכן תעמוד לו בכל מעשיו ובנשיאת העול הכבד המוטל עליו בארה"ב ובעולם כולו.

כאמור, בצאתו מהמקום אמר קושנר כי זה היה עבורו חלום שנשא בלבו שנים ארוכות. "קיוויתי ושאפתי להגיע אל ציון קבר סבו הקדוש של האדמו"ר רבי דוד חנניה פינטו, והיום, ברוך ה', זכיתי", ציין קושנר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *