הגדול בתולדות העיר: אושר תקציב ביתר עילית לשנת 2019 – בסך 256 מיליון ₪

תקציב של זינוק: חברי מועצת עיריית ביתר עילית אישרו את תקציב העירייה לשנת 2019 בסך 256 מיליון ש"ח, תקציב המהווה גידול של כ-15% לעומת תקציב השנה היוצאת שעמד על 224 מיליון ₪ בלבד. התקציב החדש כולל בתוכו שורה של בשורות והשקעות למען תושבי העיר.
התקציב החדש שאושר עומד בסימן של גידול והשקעה בשורת אלמנטים מרכזיים בעיר, אותם הציב ראש העיר מאיר רובינשטיין בראש סדר העדיפויות העירוני – בדגש על חינוך, חזות העיר, ביטחון ורווחה, נושאים בהם משקיעה העירייה ביתר שאת בשנים האחרונות.
עיון בסעיפי התקציב החדש, מגלה את סעיפי הגידול העיקריים, בהם מדובר בעלייה מרשימה ומשמעותית. כך למשל, סעיף החינוך גדל מ-71 מיליון ל-87, סעיף חזות העיר צמח מ-10 מיליון ל-11, סעיף התברואה טיפס מ-16 מיליון ל-19, סעיף הביטחון גדל מ-8 מיליון ל-9, סעיף הרווחה התרחב מ-49 מיליון ל-55, ואפילו סעיף ההנחות בארנונה עלה מ-17 מיליון ל-18.
ראוי לציין, כי לתקציב השוטף מצטרף תקציב תב"ר (תקציב בלתי רגיל) של כ-150 מיליון שקלים, המיועד עבור השקעות נרחבות בעיר, במוסדות, בתשתיות ועוד.
בעירייה מציינים בסיפוק רב את העובדה, כי שנת 2018, כמו גם השנים שלפניה הסתיימו באיזון תקציבי, דבר שאינו מובן מאליו בעיר בה כ-80% מתושביה מקבלים הנחות בארנונה. "לא רק שתקציב העירייה נמצא באיזון מוחלט, אלא אנו מגדילים את ההשקעות בצורה דרמטית, וכל זאת מבלי לפרוץ את מסגרת התקציב".
ראש העיר סקר בפני חברי הנהלת העיר את המאמצים הרבים והדרך הארוכה שנעשתה להכנת תקציב עירוני מאוזן ומושקע. "אישרנו תקציב של פיתוח ושגשוג העיר, תקציב שממשיך את ההשקעה האדירה בכל הנקודות החשובות – בנוער, בתעסוקה, בביטחון, בהמשך ההשקעה האדירה בחזות העיר, ובכל הדברים שחשובים באמת".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *